خبرگزاری کار ایران

اجرای ویژه نمایش «سه خواهر» به نفع دانشجویان بی‌بضاعت

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۲۸۹

نمایش «سه خواهر» در تاریخ جمعه 27 مردادماه ساعت ١٥:٣٠ به نفع خیریه آراسته در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، «سه خواهر» به کارگردانى حسن معجونى از تاریخ 5 مرداد ماه اجراهای خود را در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده و تا تاریخ 3 شهریورماه به اجراهاى خود ادامه مى‌دهد.

عوامل این گروه نمایشی تصمیم گرفته‌اند در جهت حمایت از دانشجویان بی‌بضاعت با حمایت خیریه آراسته، در روز جمعه 27 مرداد ماه اجرای ویژه‌ای را در ساعت ١٥:٣٠ مختص این خیریه و دانشجویان تحت حمایت آن، روی صحنه ببرند.

تمامی عواید بلیت‌فروشی این اجرای ویژه نمایش «سه خواهر» به این خیریه اختصاص پیدا خواهد کرد و  تمامی هزینه بلیت‌هایی که به صورت حضوری و همت عالی به فروش خواهد رسید به حساب این خیریه واریز خواهد شد.

پیش فروش بلیت‌های این اجرا ویژه به صورتی اینترنتی و حضوری خواهد بود و قیمت بلیت این نمایش 30 هزار تومان است.

خیریه آراسته یک نهاد غیر دولتی است که سیاست آن حمایت از دانشجویان بی‌بضاعت است.

نمایش «سه خواهر» جدیدترین اثر نمایش گروه تئاتر لیو محسوب می‌شود و هر روز ساعت 18 در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

حسین امیدی، فریبا جدیکار، سعید چنگیزیان، حسین حسینیان، آناهیتا درگاهی، پوریا رحیمی سام، فراز سرابی میلاد شجره، آوا شریفی، کتایون طلایی، محمد عاقبتی، به آفرید غفاریان، امیر قاسمی، محمدحسن معجونی، فرزانه میدانی، سیاوش نائینی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز