خبرگزاری کار ایران

صمدیان، تهرانی و آقایی داوران جشنواره ملی عکاسی «ماسار» شدند

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۰۵۴

سیف الله صمدیان، هدیه تهرانی و مجتبی آقایی آثار منتخب اولین دوره از جشنواره ملی عکاسی «ماسار» را داوری خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، آثار منتخب اولین دوره از جشنواره ملی عکاسی «ماسار» با موضوع بوم‌گردی پایدار را مجتبی آقایی، سیف‌الله صمدیان و هدیه تهرانی داوری خواهند کرد.‌

جشنواره ملی ماسار با هدف حفظ منابع طبیعی و میراث تاریخی کشور و همچنین در راستای فرهنگ بوم‌گردی سبز برگزار می‌شود.

مجتبی آقایی متولد سال ۱۳۴۴ و دبیر دوره‌های هفتم تا دهم جشنواره تجسمی فجر، عکاس و پژوهشگر، استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه علم و فرهنگ و دارای نشان درجه یک هنری است. وی دبیر و داور جشنواره‌های متعددی بوده و همچنین نمایشگاه‌های بسیاری را در داخل و خارج کشور برگزار کرده است.

سیف‌الله صمدیان متولد سال ۱۳۳۲ و موسس بانک عکس خبرگزاری جمهوری اسلامی، منتشرکننده ماهنامه تصویر، مدرس عکاسی و فتوژورنالیسم در دانشگاه‌های تهران و آزاد اسلامی، دبیر و عضو هیات انتخاب و داوری دوسالانه‌های عکاسی و … است.

هدیه تهرانی متولد سال ۱۳۵۱ و بازیگر سینما، عکاس، تهیه‌کننده و فعال حوزه محیط زیست است. وی با نقش‌آفرینی در بیش از ٣٥ فیلم سینمایی، کاندیدا و برنده جوایزی از جشنواره فیلم فجر، خانه سینما و جشنواره‌های بین‌المللی شده است. وی همچنین از سال ۱۳۹۴ دارای نشان درجه یک هنری است. تهرانی سابقه‌ای طولانی در بوم‌شناسی زندگی بومی، محیط زیست و حیات وحش دارد و تبلور و تمرکز آن را در حوزه اکوتوریسم، معماری و مرمت، طراحی داخلی و عکاسی نمایان کرده است.

هیات انتخاب این جشنواره شامل مجتبی آقایی به‌عنوان نماینده هیات داوران،‌ امین مختاری به‌عنوان دبیر کانون دایره آبی دانشگاه تهران و مجید قهرودی عکاس جوان حوزه طبیعت و نجوم، از میان بیش از ۳۵۰۰ اثر رسیده به جشنواره، آثار منتخب جشنواره را معرفی خواهند کرد. اسامی منتخبان جشنواره در نیمه اول شهریورماه و همچنین برگزاری نمایشگاه و معرفی برگزیدگان نهایی جشنواره در آبان‌ماه انجام می‌شود.

این جشنواره در چهار بخش، بوم‌گردی و طبیعت، میراث تاریخی ایران، نوروز و بخش ویژه جشنواره با موضوع روستای قهرود از مخاطبان اثر پذیرفت.

اولین جشنواره ملی «ماسار» به دبیری مسعود مکاری و با مشارکت کانون دایره آبی دانشگاه تهران و کانون دانشجویان و فارغ‌التحصیلان قهرود و همچنین با حمایت سازمان حفاظت محیط زیست برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز