خبرگزاری کار ایران

برگزاری ششمین دوره تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۷۶۰

از ۴۰ روابط عمومی پیشگام در تعالی و سرآمدی در «ششمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران» قدردانی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، هوشمند سفیدی دبیر ششمین دوره جایزه سرآمدان روابط عمومی با اعلام این خبر  گفت: جایزه تعالی در روابط عمومی براساس الگوی سرآمدی در روابط عمومی به روابط عمومی‌هایی تعلق می‌‌گیرد که حداقل ۵۰ درصد امتیاز ممکن از یک هزار امتیاز را کسب کند و جایگاه آن در نحوه تجلیل بر اساس امتیاز کسب شده تعیین می‌‌شود، به گونه‌ای که دریافت امتیاز بین ۴۵۰ تا ۵۵۰ امتیاز به کسب نشان تعالی ۴ ستاره، و کسب ۵۵۰ تا ۸۵۰ امتیاز به بالا به دریافت تندیس منجر می‌‌شود.

سفیدی افزود: امتیاز هر روابط عمومی بر اساس ارزیابی و ممیزی تعیین می‌‌شود و قرار است ممیزی از روابط عمومی‌های داوطلب تا بیستم مرداد با حضور ۹۰ صاحبنظر، استاد و محقق روابط عمومی انجام ‌پذیرد.

وی با اشاره به اینکه در بررسی و ممیزی هر روابط عمومی ۸۱ شاخص مورد بررسی قرار گرفته و نتایج آن نیز به روابط عمومی‌‌ها برای آگاهی از وضعیت خود و اصلاح امور اعلام می‌شود، تصریح کرد: یک روابط عمومی سرآمد باید در همه ابعاد و جنبه‌‌ها از عملکرد و ساختار تا رویکرد و کارایی در سطح بالایی باشد

وی تعالی خواهی را مقدمه پیشرفت و رسیدن به جایگاه رفیع در روابط عمومی قلمداد کرد.

سفیدی افزود: این مراسم  چهارشنبه ۲۵ مردادماه در تالار شهید مطهری در دانشگاه تربیت مدرس که با حضور ۳۰۰ نفر از دست اندرکاران روابط عمومی برگزار خواهد شد، ضمن برگزاری ۲ کارگاه آموزشی برای تبیین و آموزش مفهوم تعالی و سرآمدی روابط عمومی، علاوه بر روابط عمومی‌های سرآمد، از «مدیران تعالی گر ارتباط» نیز تقدیر خواهد شد.

وی سرآمدی و تعالی را یک بسته ترکیبی اعم از رویکرد‌ها، عملکرد‌ها و ساختار‌ها دانست که می‌‌تواند روابط عمومی‌‌ها را به سوی پیشرفت رهنمون سازد.

سفیدی با تقدیر از روابط عمومی‌های داوطلب، اظهار داشت؛ هم اینک ممیزی از روابط عمومی‌های داوطلب در سراسر کشور در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز