خبرگزاری کار ایران

نشست هم‌اندیشی انجمن‌های تجسمی کشور و دهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۴۳۵

ستاد برگزاری دهمین دوره از جشنواره هنرهای تجسمی فجر، به منظور هم اندیشی و همکاری‌های مشترک، از انجمن‌های تخصصی عرصه تجسمی کشور دعوت به حضور کرد.

به گزارش ایلنا، ستاد برگزاری دهمین دوره از جشنواره هنرهای تجسمی فجر، به منظور هم‌اندیشی و همکاری‌های مشترک، از انجمن‌های تخصصی عرصه تجسمی کشور دعوت به حضور کرد.

در بخشی از این دعوت‌نامه آمده است:

دهمین دوره مقطع مهمی برای ارزیابی تجربه‌های پیشین و آغاز فصل نوینی برای ارتقا، توسعه و کیفیت بخشی رویکردی که پیش از هر نکته‌ای مقوم بنیان‌های جمعی و هم‌افزایی کنشگران این عرصه و نیل به جایگاه بایسته هنرهای تجسمی این مرز و بوم در عرصه ملی و جهانی را آرمان گرفته است.

 از این رو در نظر است در نشست ویژه نمایندگان محترم انجمن‌ها و مجامع ضمن تشریک مساعی و تحلیل تجربه‌های ادوار گذشته، پیشنهاد‌ها و برنامه‌های این دوره تشریح و زمینه‌های تعامل و مورد علاقه در این خصوص بررسی و تصمیم‌سازی شود.

این جلسه با حضور «مجید ملانورورزی» مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره، «مجتبی آقایی» دبیرکل جشنواره دهم، «جمشید حقیقت‌شناس» دبیر هنری، «عبدالرحیم سیاهکارزاده» دبیر اجرایی، علی محمد زارع سرپرست موزه هنرهای معاصر و نمایندگان انجمن‌ها برگزار می‌شود.

دهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر با حمایت مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر بهمن سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز