خبرگزاری کار ایران

مهلت ثبت‌نام بیمه تکمیلی اهالی فرهنگ، هنرو رسانه تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۳۱۷

مهلت نام‌نویسی بیمه تکمیلی ویژه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه کشور تا ۱۵ مرداد ماه جاری تمدید شد.

به گزارش ایلنا، مهلت نام‌نویسی بیمه تکمیلی ویژه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه کشور تا ۱۵ مرداد ماه جاری تمدید شد.

به منظور بهره‌مندی آن دسته از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگارانی که تاکنون موفق به ثبت نام و بهره‌مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی نشده‌اند، مهلت نام‌نویسی تا ۱۵ مرداد ماه تمدید شد.

براساس قرارداد منعقد شده با شرکت سهامی بیمه رازی امسال برای اولین بار قرارداد بیمه تکمیلی در قالب سه طرح (امید، آرامش و رفاه) با پوشش‌ها و حـق بیمـه متنوع برقرار شده است و اعضا و افراد تحت تکفل امکان انتخاب یکی از این طرح‌ها را تا پایان قرار داد دارند.

اعضای این صندوق در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به صفحه شخصی خود در تارنمای صندوق به نشانی www. honarcredit. ir نسبت به ثبت نام و بهره‌مندی از خدمات بیمه تکمیلی اقدام کنند.

شایان توجه است؛ قرارداد بیمه تکمیلی برای اعضاء صندوق اعتباری هنر که از این طرح استفاده می‌کنند از تاریخ ۹۶/۴/۱ لغایت ۹۷/۳/۳۱ برقرار است.

متعاقباً کلیه اخبار در خصوص خدمات رسانی، نحوه دریافت خسارت، مراکز تحت پوشش و... از طریق کانال رسمی تلگرام صندوق به نشانی t. me/honarcreditfund به اطلاع متقاضیان می‌رسد.

بیش از ۱۵ هزار نفر از فعالان فرهنگی و هنری در سراسر کشور تا تاریخ هشتم مردادماه برای بهره‌مندی از مزایای بیمه درمان تکمیلی خود و افراد تحت تکفل در تارنمای صندوق اعتباری هنر ثبت نام کردند.

صندوق اعتباری هنر در قالب سه طرح امید، آرامش و رفاه با حمایت بیمه رازی خدمات بیمه تکمیلی را به متقاضیان ارائه می‌دهد.

آمار‌ها حاکی از استقبال بسیار مناسب جامعه فرهنگی و هنری کشور از طرح رفاه با توجه به ویژگی‌ها و تطابق آن با تأمین آسایش روانی هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران در حوزه سلامت دارد.

امسال با اقدامات ویژه انجام پذیرفته، خدمات قابل ارائه در حوزه درمان از قبیل ارائه اسناد پزشکی، پیگیری و اطلاع از مراحل رسیدگی به پرونده خسارت، همچنین درخواست صدور معرفی نامه به مراکز درمانی بصورت برخط و از طریق پروفایل شخصی اعضای صندوق به ایشان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز