خبرگزاری کار ایران

افشین هاشمی خان‌بابای «شیرهای خان‌باباسلطنه» شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۹۵۵

افشین هاشمی نویسنده و کارگردان «شیرهای خان‌باباسلطنه» در جدیدترین اثر خود ایفای نقش می‌کند.

به گزارش ایلنا، افشین هاشمی در این نمایش نقشِ خان‌بابای قاجار را بازی می‌کند که سفارش داده برایش شیری بیاورند دلیر اما والی‌ها برای این شیر نقشه دیگری در سر دارند.

احسان بیات‌فر دیگر بازیگر این نمایش است که در نقش عینکی ظاهر می‌شود؛ فرهیخته‌احوالی در دوره مشروطه. مانیا علیجانی هم که به تازگی بازیگرِ خردسالِ محبوبِ کارگردانانِ سینماست نقش دختر فرهیخته‌احوال را بازی می‌کند

صبا گرگین پور اما که پیشتر برای بازی  در "مردن به وقتِ شهریور" به کارگردانی هاتف علیمردانی نامزد دریافت سیمرغ بلورین شده بود، دو نقشِ گدا و سخنگو را در این نمایش ایفا می‌کند.

مهدی پناهی ارباب نمایش «شیرهای خان‌باباسلطنه» است و محمد دائی‌چین، مبین دودانگی، معین طاهری‌طاری، صابر گل‌‌محمدی قلتشن‌‌های این نمایش هستند.

پیش از این حضور گلاب آدینه در نقش سیاه، مونا فرجاد در نقش طیاره، فاطمه حیدری‌فر، مسیح کاظمی و الناز سلیمانی در نقش پیر، بزرگ و خُرد این نمایش قطعی شده بود.

وحید نفر، علیرضا ناصحی و محمدرضا آزادفر در تازه‌ترین نمایشِ افشین هاشمی، در نقشِ سه والیِ کمربسته به خدمتِ خان‌بابای قاجار، بازی می‌کنند؛شهرام مسعودی و محمدرضا مالکی هم نقش‌های یقه‌چاک و قداره‌بند را، که یکی نوچه است و دیگری گنده‌لات.

«شیرهای خان‌باباسلطنه» تازه‌ترین اثرِ افشین هاشمی، یک نمایشِ شادی‌آورِ موسیقایی (کمدی موزیکال) است که مرداد و شهریور در پردیس تازه‌ تاسیس شهرزاد به صحنه می‌رود.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: کمک کارگردان: مینا صفدری، شیما خاسب، مدیر تولید: احسان بیات‌فر، طرّاح صحنه: احمد ساکت، ساخت و ساز: فراهانی، طرّاح جامه: نرمین نظمی، دوخت و تأمین پارچه‌ها: با حمایتِ شرکت زیبو، طرّاح چهره‌پردازی: لعیا خرامان، طرّاح اعلان دیواری و برنوشت و عکاس: مریم تخت‌کشیان، مشاور رسانه‌ای: مریم نراقی، حامی تبلیغات مجازی: آریان امیرخان، طرّاح نور: محمد رسولی، طرّاح صداهای پس‌زمینه: عرفان یزدی، طرّاح حرکت: حمید جوکار، طرّاح و ساخت عروسک: هما خداجوی.

افشین هاشمی خان‌بابای «شیرهای خان‌باباسلطنه» شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز