خبرگزاری کار ایران

سازه تعاملی شهری در پارک ملت، برگزیده نظرسنجی جهانی

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۲۷۴

در سومین سال متوالی و نظرسنجی از کاربرهای اینترنتی درباره انتخاب بهترین آثار معماری ساخته شده توسط دانشجویان سراسر دانشگاه‌های جهان در‌‌ همان ابتدا نام و عکس چند اثر معماری از ایران مطرح شد. از نظر کاربر‌های این سایت، اثری ایرانی با نام «سازه تعاملی شهری» که توسط دانشجویان ایرانی ساخته و در پارک ملت نصب شده کار بسیار ارزشمندی است.

به گزارش ایلنا، در سومین سال متوالی و نظرسنجی از کاربرهای اینترنتی درباره انتخاب بهترین آثار معماری ساخته شده توسط دانشجویان سراسر دانشگاه‌های جهان در‌‌ همان ابتدا نام و عکس چند اثر معماری از ایران مطرح شد. از نظر کاربر‌های این سایت، اثری ایرانی با نام «سازه تعاملی شهری» که توسط دانشجویان ایرانی ساخته و در پارک ملت نصب شده کار بسیار ارزشمندی است و در ‌‌نهایت این اثر که استاد راهنمای ساخت آن مهدی کامبوزیا است در صدر ۳۲ اثر برگزیده سال گذشته میلادی از منظر کاربر‌ها قرار گرفت.

کارشناس‌های سایت یاد‌شده این چیدمان هنری را طرحی پیچیده اما بسیار هنری توصیف کردند که با استفاده از چند تکه فولاد فرو رفته در خاک در جای خود محکم شده است، حال آنکه زیبایی آن در تکه‌های بزرگ فولادی است که به وسیله کابل‌های پرشمار و منظمی روی هوا معلق نگه داشته‌شده‌است؛ چیدمانی که پایداری و تعلیق را توام با یکدیگر نشان می‌دهد.

دانشجویان دست‌اندرکار طراحی و ساخت این چیدمان هنری هلنا قنبری، بهرنگ بنی‌آدم، آریا گوله، شمیم آقازاده، اشکان رادنیا، ‌ مهران علی‌نژاد و عطیه آقایی هستند و این اثر جزو آثاری است که از سوی این هنرمندان در طرح استقبال از بهار ارائه و از سوی سازمان زیباسازی اجازه ساخت و اجرا در پارک ملت را به دست آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز