خبرگزاری کار ایران

اخککندو به کارکنان تئاتر شهر تقدیم شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۰۷۶

عوامل نمایش اخککندو که هفته پایانی اجرای خود را در سالن قشقایی مجموعه تئاترشهر سپری می‌کنند، بیست و یکمین اجرای این اثر را به پاس قدردانی از زحمات کارکنان مجموعه تئاترشهر به پرسنل فنی، خدمات و اداری تئاترشهر تقدیم کردند.

به گزارش ایلنا، سیدهادی عامل در پایان اجراى بیست و یکم این نمایش گفت: همیشه برای اجرا شدن یک نمایش روی صحنه به غیر از عوامل گروه اجرایی نمایش، تعداد بسیاری از عزیزان هم در بخش‌های فنی، خدمات و اداری سالن‌ها زحمت می‌کشند تا مخاطب با کمترین دغدغه و در آرامش به دیدن نمایش‌ها بنشیند.

وى در ادامه افزود: در مجموعه تئاترشهر هم با وجود همه کمبودها و نقص‌های موجود در تئاتر تعداد بسیاری از عزیزان زحمت کشیده و با گروه های نمایشی همکاری می‌کنند که گروه اجرایی نمایش ضمن سپاس و قدردانی از همه این عزیزان اجرای بیست و یکم خود را به همه کارکنان مجموعه تئاترشهر در بخش های فنی،خدمات و اداری این مجموعه تقدیم می کند و امیدواریم در آینده هر روز شاهد بهبود شرایط سخت افزاری سالن های تئاتر و افزایش شرایط رفاهی برای مخاطبین باشیم.

اخککندو که در خصوص جنى است که آسایش را از اهالى خانه سلب کرده است به گفته کارگردانش با بهره گیرى از شیوه نمایش‌های سنتی ایرانی همچون آیینه بازی، سایه‌بازی و سنت دیگ بر سر به روى صحنه مى‌رود.

‎بازیگران این نمایش به ترتیب ورود عبارتند از : حمید رحیمی، شهرام مسعودی، محمدرضا ایمانیان، مریم سالمی، لبخند بدیعی، فاطمه عباسی، مرضیه موسوی، میثم یوسفی،  امیر اورعی.

‎از دیگر عوامل می‌توان به سهیلا باجلان (طراحى و ساخت عروسک)، تهمورث امیری، آرش عزیزی، هادی عامل (موسیقى)، وحید میثاقی (طراح پوستر و بروشور)، فیروزه قاسم پور (طراح لباس)، فرشته قاسم پور (دستیار کارگردان و گرافیست اقلام تبلیغاتى)، سارا حدادی (مشاور رسانه‌اى-مکث)، محمدرضا ایمانیان (مدیر تبلیغات -مکث)، امیر خدامى و محمدرضا کریمى (عکاسان)، هدى اسامى (مدیر صحنه)، فاطمه عباسى (منشى صحنه) و ماهان شهیدى زاده (مدیر اجرا) على رضایی (دستیار صحنه) اشاره کرد.

‎نمایش اخککندو در تالار قشقایى مجموعه تئاتر شهر به نویسندگى سید محمد مساوات و کارگردانى هادى عامل به روى صحنه خواهد رفت و علاقه مندان مى توانند در دو سامانه ایران نمایش به آدرس irannamayesh.com و تیک ٨ Tik8.com و یا گیشه تئاتر شهر بلیت این نمایش را تهیه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز