خبرگزاری کار ایران

بررسی شعر کودک و نوجوان با حضور رحماندوست

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۰۴۰

نخستین نشست تخصصی و ادبی «قاف» با موضوع آسیب‌شناسی شعر کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نخستین نشست تخصصی و ادبی «قاف» با موضوع آسیب‌شناسی شعر کودک و نوجوان، با حضور مصطفی رحماندوست، یکشنبه یکم مرداد توسط کانون ادبی «قاف» در فرهنگسرای رسانه و شبکه‎های اجتماعی برگزار می‌شود.

پیمان صفردوست دبیر کانون ادبی«قاف» با اعلام این خبر افزود: این سلسله نشست‌های تخصصی و ادبی در حوزه شعر و با هدف بررسی و واکاوی آسیب‌ها و فراز و فرودهای شعر در حیطه‎های مختلف شعر، برگزار می‌شود و قصد داریم برخلاف رویه همیشگی کانون‌های ادبی به جای اکتفا به برگزاری جلسات شعرخوانی و شب شعر که خود این نیز یکی از آسیب ‌ها در این زمینه است، موضوع های تخصصی را با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران مورد کنکاش و توجه قرار دهیم که بتواند برای شاعران جوان و نسل امروز، دانش‌افزا و راهگشا باشد و بسیاری از موضوع‌های مهم و تخصصی به حاشیه‌رفته حوزه شعر را به متن بیاورد.

او در ادامه اظهار کرد: این نشست‌ها به صورت هفتگی توسط کانون ادبی «قاف» فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار می‌شود و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته، برای هر هفته چهار تا پنج موضوع ثابت را در طول یک ماه در نظر گرفته‌ایم که در هر نوبت با موضوع و محوریتی خاص و  با حضور کارشناسان و شاعران، در رابطه با آن بحث‌ و گفت‌وگو خواهیم کرد. در این نشست‌ها به فراخور زمان به رویدادها و مناسبت‌های پیش رو در ارتباط با موضوع‌ها نیز پرداخته می‌شود.

صفردوست یادآور شد: بر همین اساس، نخستین نشست تخصصی و ادبی «قاف» با موضوع شعر کودک و نوجوان و با محوریت آسیب ها و فراز و فرودهای این گونه شعری، یکشنبه یکم مرداد، ساعت ۱۸ با حضور مصطفی رحماندوست، شاعر کودک و نوجوان در فروشگاه کتاب داستان فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، به نشانی، خیابان پاسداران، خیابان گل‌نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا، برگزار می‌شود.

حضور در این نشست برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز