خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت حیدریان و داروغه‌زاده برای درگذشت کاسه‌ساز

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۱۵۴

محمدمهدی حیدریان و ابراهیم داروغه‌زاده در پیام‌های جداگانه درگذشت حبیب‌الله کاسه‌ساز را تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا، رئیس سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری در پیامی درگذشت «حبیب‌الله کاسه‌ساز» تهیه‌کننده پیشکسوت و متعهد سینمای ایران را تسلیت گفت.

متن پیام محمد مهدی حیدریان معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری به شرح زیر است:

 «هنرمند سخت کوش، تهیه کننده سینمای ایران حبیب الله کاسه ساز پس از تحمل سختی‌های بسیار و مبارزه‌ای جانکاه، چهره درنقاب خاک کشید.

درگذشت هر عزیزی در این دنیای فانی تذکری است که برای همه ما یاداوری کند، مرگ گریز ناپذیر و سرنوشت قطعی آدمی است و آنچه باقی است خداوند است.

ضمن عرض تسلیت ویژه به تهیه کنندگان سینمای ایران، برای بازماندگان آن مرحوم صبر و اجر و برای مرحوم کاسه ساز غفران و رحمت الهی مسالت می‌نمایم.

در پیام در پیام ابراهیم داروغه‌زاده معاون نظارت و ارزشیابی نیز آمده است: «درگذشت حبیب الله کاسه ساز تهیه کننده دلسوز سینمای ایران غمی گران است برای سینمای ایران، بدون شک تلاش‌های این فیلمساز فقید در به تصویر کشیدن دوران دفاع مقدس و ایجاد شرایط مناسب برای فیلمسازی کارگردانان سینمای ایران در یاد‌ها خواهد ماند.

اینجانب با گرامیداشت یاد حبیب الله کاسه ساز، درگذشت این فیلمساز دغدغه‌مند را به خانواده وی و سینمای ایران تسلیت می‌گویم و از خدای متعال علو درجات را برای آن فرهیخته فقید خواستارم.»

حبیب الله کاسه ساز پس از طی یک دوره بیماری صبح امروز درگذشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز