خبرگزاری کار ایران

رئیس فراکسیون رسانه ملی، مطبوعات و فضای مجازی:

امیدواریم صالحی‌امیری در وزارت ارشاد ابقا شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۱۲۲

رئیس فراکسیون رسانه ملی، مطبوعات و فضای مجازی مجلس می‌گوید: آماده همکاری برای حل مشکلات خبرنگاران با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم

به گزارش خبرنگار ایلنا، جبار کوچکی‌نژاد رئیس فراکسیون رسانه ملی، مطبوعات و فضای مجازی در جلسه دیدار با صالحی‌امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونان این مجموعه تاکید کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مدت اندک تصدی این مسئولیت به خوبی با نمایندگان مجلس ارتباط و تعامل برقرار کرده است.

وی ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برقراری ارتباط و تعامل با نمایندگان ملت در حل و فصل مشکلات بالا‌ترین امتیاز را نسبت به سایر مجموعه‌های دولت کسب می‌کند.

وی با بیان این مطلب که در راستای حسن نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فراکسیون رسانه ملی، مطبوعات و فضای مجازی نیز آماده هرگونه همکاری و کمک با وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حل مشکلات خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: امیدواریم نگرانی‌ها در خصوص فضای مجازی نیز برطرف شود.

وی به تصریح در ارسال لایحه نظام جامع مطبوعات از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی گفت: هر اندازه این لایحه منظم‌تر و پخته‌تر باشد ما سریع‌تر این لایحه را در مجلس شورای اسلامی به تصویب خواهیم رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز