خبرگزاری کار ایران

عواید فروش آثار جشنواره عکس معدن به امور خیریه اختصاص می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۸۸۳

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)،‌ طبق تصمیمات اخذ شده توسط هیأت برگزارکننده این جشنواره،‌ پس از پرداخت دستمزد عکاسان برتر،‌ مبالغ حاصل از فروش عکس‌ها،‌ صرف هزینه درمان بیماران صعب‌العلاج خواهد شد.

به گزارش ایلنا، طبق تصمیمات اخذ شده توسط هیأت برگزارکننده این جشنواره،‌ پس از پرداخت دستمزد عکاسان برتر،‌ مبالغ حاصل از فروش عکس‌ها،‌ صرف هزینه درمان بیماران صعب‌العلاج خواهد شد.

عکس‌های منتخب عکاسان، طی روزهای اول تا چهارم مرداد در سالن طبقه دو ایمیدرو به معرض نمایش گذاشته می‌شود و علاقه‌مندان با همت عالی خویش می‌توانند در این امر خیر مشارکت و در ایام برگزاری نمایشگاه نسبت به خرید اقدام کنند.

جشنواره ملی عکس معدن در روزهای اول تا چهار مرداد ماه سال 1396 برگزار می‌شود. بخش اصلی این جشنواره شامل مسابقه عکس‌های حرفه‌ای و نیز عکاسی با تلفن همراه به صورت جداگانه است که موضوعات مختلفی همچون انسان و معدن، براده‌ها و گدازه‌ها، معادن گوهر زمین، معدن و محیط زیست، اشتغال و معدن و زنان و معادن را پوشش خواهد داد.

جوایز جشنواره شامل تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی است که هنرمندان و استادان برجسته و مقامات ارشد دولتی و بخش خصوصی جوایز هنرمندان عکاس را اهدا می‌کنند.

ایمیدرو با هدف استفاده از حافظه و دانش تصویری عکاسان برای گسترش و ترویج موضوعات مرتبط با بخش معدن و صنایع معدنی، ایجاد ارتباط بین اهالی فرهنگ و هنر با مسئولان بخش معدن و صنایع معدنی و ... نخستین جشنواره ملی عکس معدن را برگزار می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز