خبرگزاری کار ایران

امانی:

فقط بهره‌برداری از باغ کتاب برعهده نشر شهر است

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۷۱۷

معاون برنامه‌ریزی و شورای شهرداری تهران گفت: مالک باغ کتاب ریال شهرداری تهران است و فقط بهره‌برداری از آن به موسسه نشر شهر واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر امانی (معاون توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری تهران) در جلسه امروز شورای شهر تهران در واکنش به سخنان حقانی درباره باغ کتاب گفت: پروژه باغ کتاب یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌ها در سطح خاورمیانه است، اینقدر آن را چنگ نزده و زخمی نکنید. براساس اساسنامه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری اداره باغ کتاب به عهده این سازمان است، چراکه موضوعش به بحث کتاب و انتشار ارتباط دارد. مالکیت باغ کتاب به سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تعلق ندارد، بلکه بهره‌برداری این پروژه به سازمان واگذار شده است.

امانی با تاکید بر اینکه هزینه باغ کتاب از ۳۲۰ میلیارد تومان کمتر بوده است، گفت: کل پروژه با ۲۸۰ میلیارد تومان تمام شد، ۲۲۰ میلیارد برای ساخت و ۶۰ میلیارد تومان برای تجهیزات هزینه شد. نشر شهر به سازمان فرهنگیو هنری شهرداری وابسته است و فقط بهره‌برداری از باغ کتاب به این سازمان واگذار شده است و مالکیت آن کماکان برای شهرداری تهران است.

حقانی در واکنش به سخنان امانی اظهار کرد: سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران زیر نظر شهرداری اداره نمی‌شود. عده زیادی توسط شهرداری اخراج شده‌اند و جا دارد بپرسیم باید به سخنان کدام مدیر اعتماد کرد؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز