خبرگزاری کار ایران

مسعود فروتن:

نمی‌دانستم صدای خوبی دارم/با رادیو هفت جسارت یک کار تازه را پیدا کردم

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۵۹۱

مسعود فروتن گفت: یکبار منصور ضابطیان، کار در رادیو هفت را به من پیشنهاد داد و از آنجا بود که متوجه شدم چه قابلیتی دارم و جسارت یک کار تازه را پیدا کردم.

به گزارش ایلنا، نشست معرفی کتاب گویای «زندگی نزیسته‌ات را زندگی کن»، روز دوشنبه ۲۶ تیرماه در شهر کتاب مرکزی برگزار شد.

سهیل رضایی در ابتدای این نشست با بیان اینکه کتاب «زندگی نزیسته‌ات را زندگی کن» از این نظر اهمیت دارد که آن را رابرت جانسون نوشته است. او علیرغم اینکه درس مهندسی را در دانشگاه تمام نکرده، بسیار مهندسی‌شده می‌نویسد.

وی ادامه داد: رابرت جانسون در این کتاب تاکید می‌کند که هر طور که زندگی کرده باشید، حتی اگر نیمه اول عمرتان، موفق بوده باشد باز هم زندگی نزیسته‌ای دارید که می‌توانید آن را تجربه کنید در حالی که بیشتر مردم فکر می‌کنند فقط اگر خوب زندگی کرده باشید، برنده هستید.

رضایی همچنین گفت: جانسون در این کتاب، هدایت زندگی را خیلی خوب توضیح داده و جاهایی می‌گوید دنبال رویاهایی بروید که سویه بیرونی ندارد. او در این کتاب به ما نشان می‌دهد که چگونه رنج بردن، تجربه‌های تازه‌ای به ما می‌دهند و زندگی ما را دگرگون می‌کنند.

مسعود فروتن که این کتاب را روخوانی کرده است دیگر میهمان این برنامه بود و اظهار داشت: این کتاب به گونه‌ای زندگی من را هم تصویر کرده بود. مثلا من سابقا اصلا نمی‌دانستم که صدای خوبی دارم و می‌توانم گوینده یا مجری شوم. یک بار منصور ضابطیان، کار در رادیو هفت را به من پیشنهاد داد و از آنجا بود که متوجه شدم چه قابلیتی دارم و جسارت یک کار تازه را پیدا کردم.

وی همچنین گفت: من اگرچه کتاب روان‌شناسی خیلی کم می‌خوانم اما با «زندگی نزیسته‌ات را زندگی کن» دوران بسیار خوبی داشتم و بعد از خواندن آن، ارتباط خوبی با کتاب برقرار کردم و اگر این اتفاق نمی‌افتاد، اصلا نمی‌پذیرفتم که کتاب با صدای من ضبط شود.

فروتن در پاسخ به این سوال که چه چیزی باعث شد این کتاب را بخواند، گفت: یکی از خصلت‌های من دوستی با جوانان است. من ۷۰ سال دارم اما نه حوصله ۷۰ ساله‌ها را دارم و نه احساس آن‌ها را چون غر نمی‌زنم و دوست هم ندارم که غر غر بشنوم. یکی از جوان‌هایی که با آن‌ها در ارتباطم، حمید رضایی، برادر آقای سهیل رضایی است و او بود که به من پیشنهاد داد این کتاب را بخوانم؛ پیشنهادی که نهایتا اتفاق خیلی خوبی را برایم رقم زد.

فروتن همچنین گفت: با خواندن این کتاب، متوجه شدم که چه‌قدر انرژی در دنیا و در زندگی وجود دارد که می‌توان آن را جذب و نوع دیگری از زندگی را تجربه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز