خبرگزاری کار ایران

«همشهری» تا پایان هفته در تالار مولوی می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۰۲۲

نمایش کمدی اجتماعی «همشهری» به نویسندگی و کارگردانی مازیار ملکی تمدید شد و تا بیست و سوم تیر میزبان مخاطبان است.

به گزارش ایلنا، این نمایش که با نویسندگی و کارگردانی مازیار ملکی، اجراهای خود را از اواخر خرداد ماه، در سالن کوچک تالار مولوی آغاز کرده، با توجه به استقبال مخاطبان تمدید شد و تا روز جمعه 23 تیر میزبان مخاطبان است.

همشهری که در طول دوره اجرا با استقبال خوب مخاطبان و رضایت منتقدان و هنرمندان همراه بوده است به داستان زندگی مرد جوانی به نام فرشاد اشاره دارد، فرشاد از پیدا کردن شغلی مناسب ناامید شده و بحران اقتصادی تا حدی بر او مسلط گشته که او را ناچار می‌کند حتی به رابطه‌ای عاشقانه که روزی رؤیاهای زیبایی برایش می‌دید پایان دهد، اما در نقطه‌ پایان کیمیا نامزد او راهی نرفته را پیش پای فرشاد می‌گذارد، و از او می‌خواهد یک آگهی به‌خصوص در روزنامه همشهری منتشر کند.

این نمایش ۷۵ دقیقه‌ای با بازی سید پویا بیکی به روی صحنه می‌رود و بازیگرانی چون فرانک کلانتر، حمید نقره دوست، مسعود رهنما، علی فرجام فر، علی‌رضا کربلایی، سعیده آجرلی، فریده سپاه منصور، بهنام شرفی و وحید نفر با حضور صوتی خود به کارگردان یاری می‌رسانند.

همچنین از دیگر عوامل نمایش می‌توان به دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: مسعود جورسرا، منشی صحنه: مهلا معصومی نژاد، طراح لباس: آلما گشتاسپ، طراح گریم: نسیم بیک زاده، طراح پوستر و بروشور: علی‌اکبری، سرپرست دکور و ساخت آکساسوار: مصطفی سالم، ساخت تیزر: گروه هنری سینه‌راما، عکاس: محمد محمدپور، تبلیغات، گروه تئاتر مارکت و روابط عمومی: امیر پارسائیان مهر اشاره کرد.

تهیه بلیت‌های نمایش همشهری در برگه نمایش در سایت تیوال به آدرس www.tiwall.org/store/hamshahri امکان پذیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز