خبرگزاری کار ایران

داستان‌های تازه یوناس یوناسن و گیلیان فلین در نشر چترنگ

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۶۲۵

دو رمان «اندرس قاتل و معنای هرآنچه هست» نوشته‌ یوناس یوناسون با ترجمه میلاد شالیاریان و «جاهای تاریک» نوشته گیلیان فلین با ترجمه مهدی فیاضی‌کیا ازسوی نشر چترنگ منتشر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دو رمان «اندرس قاتل و معنای هرآنچه هست» نوشته‌ یوناس یوناسون و «جاهای تاریک» اثر گیلیان فلین از سوی نشر چترنگ منتشر شد.

اندرس قاتل و معنای هرآنچه هست

رمان «اندرس قاتل و معنای هرآنچه هست» نوشته‌ یوناس یوناسون ترجمه میلاد شالیاریان توسط نشر چترنگ منتشر شده است.

ناشر اندرس قاتل و معنای هر آنچه هست این کتاب را رمانی طنز‌آلود معرفی کرده که به اندازه دیگر رمان پرفروش یوناسون، پیرمردی صدساله که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد، خنده را روی لب مخاطبش می‌آورد.

در پشت جلد این کتاب آمده است: «هیچ‌وقت برای دوباره و دوباره شروع کردن، دیر نیست. گم‌شدن پنج هزار کرون همیشه ناجور است، اگر این اتفاق در یک هتل درب و داغان در جنوب استکهلم بیفتد، قصه ناجور‌تر هم می‌شود، به‌خصوص که پول‌ها مال آدمکشی باشد که ساکن اتاق شماره هفت است. پر پرسون، مسئول پذیرش هتل، می‌خواهد سرش به کار خودش باشد و ترجیح هم می‌دهد که سرش روی گردنش باقی بماند. یوهانا کیالندر، ساکن موقت اتاق شماره هشت، کشیشی از کار بیکار شده است که از هفته پیش دیگر کشیش‌نشینی هم ندارد، اما درست در همین لحظه دو چیز در چنگ تاوست: پاکتی حاوی پنج هزار کرون و یک ایده محشر...»

 رمان «اندرس قاتل و معنای هرآنچه هست» نوشته‌ یوناس یوناسون در صفحه و به قیمت سی هزار‌تومان توسط نشر چترنگ منتشر شده است.

جاهای تاریک

رمان «جاهای تاریک» نوشته گیلیان فلین با ترجمه مهدی فیاضی‌کیا توسط نشر چترنگ منتشر شده است.

رمان اول گیلیان فلین به نام «چیزهای تیز» نامزد جایزه دَگِر بریتانیا شد و اولین کتابی بود که دو جایزه دَگِر بریتانیا را در کارنامه خود ثبت کرد. او در شیکاگو با همسرش برت نولان و گربه‌ای تقریباً غول‌آسا به اسم روی زندگی می‌کند و این رمان را هم به همسرش تقدیم کرده است.

در پشت جلد کتاب نوشته شده است:

 «لیبی دی هفت‌ساله بود که مادر و دو خواهرش در خانه‌شان به قتل رسیدند. او که از آن شب هولناک جان سالم به در برده، برادر پانزده‌ساله‌اش، بن، را به عنوان قاتل معرفی می‌کند. بیست و پنج سال بعد نامه کوتاهی به دست لیبی می‌رسد که او را وامی‌دارد دوباره گذشته‌اش را مرور کند، گذشته‌ای که ترجیح می‌دهد فراموشش کند. نامه از طرف کلوب قتل فرستاده شده، گروهی که سر گرمیشان کشف راز قتل‌های مبهم است. آن‌ها در تلاش‌اند شواهدی را جمع‌آوری کنند که ثابت می‌کند بن بی‌گناه است. لیبی که می‌خواهد با تحقیق در مورد قتل‌ها پولی به جیب بزند؛ یکی‌یکی کسانی را که در آن شب سهمی داشتند پیدا می‌کند و از زیر زبانشان حرف می‌کشد. کم‌کم حقیقتی باور نکردنی آشکار می‌شود و لیبی دوباره به خانه اول بازمی‌گردد؛ او باز هم باید از دست قاتل بگریزد.»

رمان «جاهای تاریک» نوشته گیلیان فلین با ترجمه مهدی فیاضی‌کیا در ۵۵۲ صفحه و به قیمت ۳۸هزار تومان توسط نشر چترنگ منتشر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز