خبرگزاری کار ایران

استمداد سالار عقیلی برای رهایی یک جوان محکوم به اعدام

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۴۲۴

سالار عقیلی با انتشار متنی در کانال تلگرامی خود از مردم تقاضا کرد تا برای تامین دیه موردنیاز برای نجات یک جوان محکوم به اعدام همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سالار عقیلی در این متن که آن را در کانال تلگرامی خود منتشر کرده، آورده است:

عزیزان وخوبان "

درشب چهار شنبه سوری سال ۱۳۹۳ فردی به نام سجاد مقدوریان (دهقان) «فرزندمریم دهقان» باقریب ۱۷سال و چندماه سن «نابالغ در زمان حادثه» درحالی‌ که حدود ۱۲ سال بدون حضور پدر (ترک خانواده) به همت مادر و برادرش در منزل استیجاری گذران زندگی نموده و باتفاق چندی از دوستانش در بلوار مجد مشهد در اوج هیجان نوجوانی و نا آگاهانه (بدون هرگونه سو سابقه قبلی) با پرتاب مواد محترقه  به فردی، منجر به جراحت شدید و سپس فوت وی (فروردین ۱۳۹۴) می‌گردد.

دوستان وی که ۱۲ نفر بوده‌اند متواری و وی به تنهایی خود را معرفی ودر عین ناباوری کل حوادث را به عهده گرفته و نهایتا طبق رای دادگاه حکم قصاص وی صادر می‌گردد.

اکنون سجاد بیش از دو سال با تحمل رنج و عذاب در زندان مرکزی مشهد در حبس است.

با پیگیری‌های مستمر خانواده، اولیای دم در قبال دریافت سیصد میلیون تومان وجه نقد موافقت نموده‌اند از قصاص وی بگذرند.  به لطف خداى مهربان خیریه ریحانه  تاکنون مبلغ حدود دویست و  شصت و چهارمیلیون تومان جمع‌آوری کرده است.

امید که  با همت شما بزرگواران نازنین با اعطاء هر مبلغی که در توان دارید یا تمایل دارید، بتوانیم از سجاد مظلوم که بر اثر یک بی‌احتیاطی در آینده نزدیک به پای دار می‌رود حمایت کنیم و او را آزاد نموده و به آغوش خانواده‌اش بازگردانیم.

شماره کارت سپهر خیریه ریحانه الرسول

۶۰۳۷ ۶۹۱۱ ۹۹۵۰ ۱۴۸۷

چو غنچه گرچه فروبستگى است کار جهان

تو همچو باد بهارى گره گشا میباش

 

دوستان عزیز جهت پیگیرى

 reyhaneh-rasul@

لینک پیگیرى وارسال تصویر فیش پرداختى

حامیان آزادى سجاد"

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز