خبرگزاری کار ایران

صبا درهای خود را به روی جمهوری آذربایجان می‌گشاید

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۹۵۱

هم‌زمان با برنامه‌های هفته فرهنگی جمهوری آذربایجان در ایران، مؤسسه فرهنگی، هنری صبا در کنار کتابخانه ملی، فرهنگسرای ارسباران و تالار وحدت، با نمایشگاه بزرگ عکس و چند نمایشگاه هنری همزمان، میزبان این هفته فرهنگی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، هم‌زمان با برنامه‌های هفته فرهنگی جمهوری آذربایجان در ایران، مؤسسه فرهنگی، هنری صبا در کنار کتابخانه ملی، فرهنگسرای ارسباران و تالار وحدت، با نمایشگاه بزرگ عکس و چند نمایشگاه هنری همزمان، میزبان این هفته فرهنگی خواهد بود.

این نمایشگاه سراسری که طی مراسمی با حضور وزیر فرهنگ کشور آذربایجان و ریاست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در تالار خیال مجموعه صبا، ساعت 11 صبح روز سه شنبه سیزدهم تیرماه گشایش می‌یابد، شامل 250 عکس است که دورنمایی از تاریخ، فرهنگ، اقلیم و زندگی را در این سرزمین کهن به نمایش می‌گذارد.

موضوع تمامی این تصاویر، جاذبه‌های گردشگری و جلوه‌هایی از حیات فرهنگی، تمدنی، طبیعت و زندگی مردم و نمایی از سنتهای بومی است که با هدف آشنایی مخاطبان ایرانی با فضای زیست مردم این کشور همسایه و دارای مشترکات و پیوندهای عمیق تاریخی، فرهنگی و زبانی به نمایش درمی‌آید.

گفتنی است افتتاحیه دوم و اصلی هفته فرهنگی جمهوری آذربایجان، عصر همین روز در تالار وحدت برگزار خواهد شد. همزمان با صبا، کتابخانه ملی میزبان کتب نگارگری و هنرهای تزئینی و فرهنگسرای ارسباران نیز میزبان هفته فیلم آذربایجان خواهند بود.

این نمایشگاه عکس تا17 تیرماه در نگارخانه خیال در صبا پذیرای تمامی علاقمندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز