خبرگزاری کار ایران

آغاز پخش سری جدید سینما یک

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۱۰۴

پخش سری جدید برنامه «سینما 1» از فردا شب پنجشنبه 8 هشتم تیرماه از سر گرفته می‌شود.

به گزارش ایلنا، کارگردان فیلم سینمایی «شیار 143» با حضور در استودیوی شبکه یک سیما، مهمان برنامه تلویزیونی «سینما 1» شد و با انتخاب فیلم محبوب خود، درباره آن به گفتگو پرداخت.

نرگس آبیار کارگردان سینما، در استودیوی برنامه «سینما 1» حاضر شد، یکی از فیلمهای مهم تاریخ سینما را به عنوان فیلم مورد علاقه خود برگزید و درباره آن به بررسی و تحلیل پرداخت.

فیلم انتخابی کارگردان فیلم «نفس» برای پخش از «سینما 1» فیلمی است که براساس یک رمان ساخته شده است؛ یک اقتباس ادبی، که البته برگردان سینمایی آن از متن اصلی بسیار مشهورتر و موفق‌تر بوده است.

در این دوره از «سینما 1»، فیلم برنامه به انتخاب مهمان برنامه به نمایش درمی آید؛ پس از نمایش فیلم، بررسی و تحلیل آن با حضور مهمان برنامه و مجری «سینما 1» انجام خواهد شد.

پخش برنامه «سینما 1» که از اواخر فروردین ماه آغاز شده بود، و به علت تقارن با ویژه برنامه‌های انتخاباتی و سریال «زیر پای مادر» در ماه مبارک رمضان متوقف شده بود، از فردا شب پنجشنبه 8 هشتم تیرماه از سر گرفته می‌شود.تهیه کننده، سردبیر و مجری «سینما 1» غلامعباس فاضلی منتقد و نویسنده سینمایی است.

«سینما 1» پنجشنبه شب‌ها ساعت 22.15 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. این برنامه در «تأمین برنامه» شیکه یک سیما تولید شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز