خبرگزاری کار ایران

تغییر در مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما/حکم معاون سیما برای عبدالکریم خیامی

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۱۳۲

مرتضی میرباقری، معاون سیما، با هدف مدیریت و مهندسی پیام در شبکه‌های تلویزیونی معاون سیما، در حکمی عبدالکریم خیامی را به ریاست مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، این حکم به دنبال اصلاح و ابلاغ ساختار جدید مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما و به منظور استحکام بخشی و تدوام میان بدنه تحقیق و تولید ابلاغ شده است.

میرباقری در این حکم با تشریح ماموریت‌های مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما، پژوهش های بنیادی و برنامه ای را از اهداف ارتقاء مرکز دانست و خواستار سیاست گذاری و برنامه ریزی محتوایی، نظارت و ارزشیابی برنامه‌ها شد.

وی اجرای پژوهش‌های بنیادی، کاربردی و برنامه‌ای تلویزیونی را از اولویت‌های کاری مرکز خواند و نیازسنجی پژوهشی از شبکه‌ها، سفارش پژوهش و مطالعات مورد نیاز را لازمه ارتقاء تولیدات تلویزیونی دانست.

تدوین سیاست‌های محتوایی برنامه‌های سیما در تمامی ساختارهای تلویزیونی و طراحی و تدوین منظومه گفتمانی مدیریت پیام از نکات دیگری است که معاون سیما در حکم خود تاکید داشته است و از همکاران خود در این مرکز خواست تا در تمامی عرصه‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داشته باشند.

مرتضی میرباقری احیای فرآیند بررسی و تصویب پیشینی طرح و برنامه‌های تلویزیونی و صدور مجوز تولید را از دیگر وظایف این مرکز دانسته و خواستار ارزیابی مستمر و منظم برنامه های سیما، ارزشیابی عملکرد شبکه‌ها و بازتولید گزارش‌های مراجع نظارتی درون و برون سازمانی و ارائه نتایج و راهکارهای لازم به معاونت و شبکه‌ها و مراکز مربوطه شد.

احیای دبیرخانه جشنواره و هماهنگی و انسجام بخشی جشنواره‌های متعدد تلویزیون، تشکیل شورای راهبردی، محتوایی و اندیشه ورزی سیما و نظارت بر روند فعالیت آنها از دیگر توصیه های معاون سیما به رئیس مرکز طرح، برنامه و ارزیابی این معاونت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز