خبرگزاری کار ایران

کنسرت گروه "آن" به خوانندگی مجتبی عسگری

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۶۹۵

کنسرت گروه موسیقی "آن" به سرپرستی مهرزاد هویدا و خوانندگی مجتبی عسگری در نیاوران برگزار می‌‌شود.

به گزارش ایلنا، گروه "آن" که با حضور شاگردان زنده یاد محمدرضا لطفی شکل گرفته است ۵ مرداد کنسرتی را در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه خواهد برد.

آهنگسازی قطعات این اجرا را سپیده مشکی برعهده دارد و مجتبی عسگری به عنوان خواننده و مهرزاد هویدا به عنوان سرپرست گروه "آن" اعضای این گروه را همراهی خواهند کرد.

در این کنسرت سپیده مشکی (آهنگساز، سه تار)، آریا محافظ (سنتور)، ساناز ستارزاده (تار)، سینا دانش (کمانچه)، سینا خشک‌بیجاری (تمبک)، نوا سلیمانی (عود)، آزاده شمس (قیچک)، هوشمند عبادی (نی)، مهرزاد هویدا (سرپرست گروه، دف) و مجتبی عسگری (خواننده) اعضای این گروه را تشکیل می‌دهند.

به گفته مهرزاد هویدا، کنسرت پیش روی گروه موسیقی "آن" را می توان رونمایی از آلبوم تازه آنها دانست که به فاصله زمانی چند روز پیش از کنسرت، راهی بازار موسیقی می شود. این گروه همچنین قرار است آلبومی به آهنگسازی آرش محافظ را نیز در آینده آماده، تولید و منتشر سازند.

اعضای گروه "آن" سال‌های ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۳ جزو گروه نوازندگان گروه "شیدا" به سرپرستی محمد رضا لطفی بودند که همکاری آنها بعد از فوت زنده‌یاد لطفی نیز پایدار ماند و تا به امروز ادامه پیدا کرده است.

 کنسرت مرداد ماه این گروه نیز در امتداد وفاداری گروه به شیوه و سبک نوازندگی گروه "شیدا" است که همچنان اعتقاد دارد باید شکلی جدی از موسیقی دستگاهی ایران را با بیانی جدیدتر به مخاطبان ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز