خبرگزاری کار ایران

اکران خصوصی «آپاندیس» با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۲۶۱

فیلم سینمایی «آپاندیس» شب گذشته پنج شنبه 18 خرداد با حضور سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در سینما کورش اکران شد.

به گزارش ایلنا، سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با حضور در پردیس کورش به تماشای فیلم سینمایی «آپاندیس» به کارگردانی حسین نمازی و تهیه‌کنندگی مقصود جباری نشست و ضمن تشکر از زحمات این گروه در تولید فیلمی اجتماعی به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون فیلم و موضوع آن پرداخت.

علی رویین‌تن کارگردان سینما هم ضمن تحسین عملکرد گروه فیلم سینمایی «آپاندیس» به تمجید از فیلم حسین نمازی پرداخت و به عوامل خسته نباشید گفت و برای کارگردان اثر و همچنین برای مرتضی‌علی عباس‌میرزایی، دیگر کارگردان جوان کشورمان که در «آپاندیس» ایفای نقش کرده بود، آینده‌ای درخشان را متصور شد.

این اکران با اجرای سیدجواد هاشمی و با حضور علی رویین‌تن، اکبر سنگی، امیرعلی دانایی، رضا اکبرپور، مرجان مؤمنی، محمدعلی کیانی و مرتضی علی عباس میرزایی انجام شد.

«آپاندیس» به‌عنوان اولین تجربه کارگردانی حسین نمازی، یک اثر اجتماعی است که پیش از این در جشنواره جهانی فیلم فجر مورد استقبال مخاطبان و اهالی رسانه قرار گرفت و به‌زودی در سینماهای کشور اکران خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز