خبرگزاری کار ایران

تغییر چهار مدیر سازمان سینمایی

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۱۶۴

در مهمترین تغییر در سازمان سینمایی؛ ابراهیم داروغه‌زاده جایگزین حبیب ایل‌بیگی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رییس سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری با صدور احکامی مدیران سینمایی کشور را در دوره جدید معرفی کرد و همگی آنان را مسئول طراحی و اجرای برنامه‌های توسعه محور سینمای ایران دانست.

رییس سازمان سینمایی با تقدیر از "حبیب ایل‌بیگی" معاون سابق ارزشیابی و نظارت،" ابراهیم داروغه‌زاده" را به‌عنوان "معاون ارزشیابی و نظارت" منصوب کرد.

همچنین با تقدیر از "نصرت‌اله مرادی"، "رمضانعلی حیدری خلیلی" به عنوان "معاون توسعه مدیریت و منابع" منصوب شد.

"محمود اربابی" نیز به عنوان "معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی" منصوب شد تا مأموریت تامین نیازهای آموزشی و پژوهشی سینمای ایران را در کنار مأموریت‌های مهم دیگر به سرانجام برساند.

همچنین در حکمی جداگانه با حکم رییس سازمان سینمایی؛ مهدی یزدانی "مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری" شد

محمدمهدی حیدریان در حکمی با مأموریت ایجاد تعامل در همراهی با نهضت تولید محتوا و تقویت نمایش خانگی، توسعه فعالیت سامانه VOD، ایجاد بازارهای جدید مکمل داخلی و خارجی و... مهدی یزدانی را به عنوان "مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری" منصوب کرد.

پس از جابجایی مدیران و معاونان سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، محمدمهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی،"نصرت الله مرادی" معاون سابق توسعه مدیریت و پشتیبانی و "سیدمصطفی ابطحی" مدیرعامل سابق موسسه رسانه‌های تصویری را به عنوان مشاوران رییس سازمان سینمایی منصوب کرد.

رییس سازمان امور سینمایی و سمعی وبصری در احکامی ، " علیرضا تابش" مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی را با مأموریت هایی جدید ساختاری و مجدداً به عنوان " مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی " منصوب کرد و  "حبیب ایل بیگی" نیز به عنوان "قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی" منصوب شد

مراسم تودیع و معارفه این مدیران صبح امروز در سازمان سینمایی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز