خبرگزاری کار ایران

براساس تصمیم شورای صنفی نمایش؛

سینما فرهنگ از نمایش فیلم‌های تازه محروم شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۷۵۲

در آخریم جلسه شورای صنفی نمایش؛ از یکسو برخورد جدی با سینما فرهنگ به خاطر ادامه اکران آثار هنروتجربه در دستور کار قرار گرفت و ازسوی دیگر درباره چگونگی ادامه اکران دو فیلم “ویلایی‌ها” و “آشوب” راهکار ارائه شد.

به گزارش ایلنا، شورای صنفی نمایش که همواره دوشنبه‌ها تشکیل جلسه می‌داد به دلیل مصادف شدن دوشنبه ۱۵ خرداد با تعطیلی، جلسه فوق‌العاده‌ای را شنبه ۱۳ خرداد برگزار کرد. در این جلسه از یکسو برخورد جدی با سینما فرهنگ به خاطر ادامه اکران آثار هنروتجربه در دستور کار قرار گرفت و ازسوی دیگر درباره چگونگی ادامه اکران دو فیلم “ویلایی‌ها” و “آشوب” راهکار ارائه شد.

از قرار معلوم سینما فرهنگ برخلاف مصوبه شورای صنفی نمایش به نمایش آثار هنر و تجربه ادامه داده و به خاطر بی‌توجهی به هشدارهای شورا و سه اخطار پیاپی، تا اطلاع ثانوی هیچ حواله جدیدی برای این سینما صادر نخواهد شد. اگر این سینما به نمایش آثار گروه هنر و تجربه خاتمه دهد، ممنوعیت صدور حواله لغو می‌شود.

همچنین مقرر شد؛ فیلم‌های سینمایی “زیر سقف دودی” و “رگ خواب” از چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه روی پرده بروند و براساس توافقات قبلی روزهای اکران این دو فیلم در ماه مبارک رمضان محاسبه نمی‌شود.

چنانچه صاحبان این دو فیلم تمایل نداشته باشند از امتیاز ویژه‌ای که شورا به مناسبت ماه مبارک رمضان درنظر گرفته استفاده کنند، اکران فیلم‌های سینمایی “ویلایی‌ها” و “آشوب” تا پایان شب‌های احیا در سینماهای سرگروهشان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز