خبرگزاری کار ایران

سخنرانی محمدمهدی جعفری و نیایش‌خوانی عبدالجبار کاکایی در ششمین همایش روز نیایش

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۹۹۲

ششمین همایش روز نیایش، با سخنرانی محمدمهدی جعفری و نیایش‌خوانی عبدالجبار کاکایی برگزار می‌شود.

 به گزارش ایلنا، موسسه سروش مولانا از شش سال پیش همایشی با عنوان "روز نیایش" را طراحی و اجرا کرده است.

این برنامه که هرساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، در پی تامل بیشتر به مسئله "نیایش" است. در طی این چند سال محققانی همچون ناصر مهدوی، قاسم کاکایی، دکتر حمیدرضا توکلی، ایرج شهبازی و ... در رابطه با نیایش و به خصوص نیایش در نظام فکری مولانا سخنان قابل توجهی بیان کردند. از دیگر دستاوردهای این برنامه می توان به چاپ دو کتاب سفری بر آسمان کن (نیایش های مثنوی معنوی) و تو مرا بسی(نیایش های تذکره الاولیا) و رونمایی آن ها در برنامه ی پیشین "روز نیایش" اشاره کرد.

امسال نیز موسسه فرهنگی-هنری سروش مولانا برای ششمین بار همایش روز نیایش را برگزار می‌کند. در ششمین همایش "روز نیایش" محمدمهدی جعفری (نهج البلاغه پژوه برجسته) از نیایش در کلام حضرت علی (ع) برای مخاطبان سخنرانی می‌کند. عبدالجبار کاکایی(شاعر) نیز نیایش‌هایی از مثنوی را به همراه نی نوازی اسحاق چگینی می‌خواند و همچنین در این برنامه که با اجرای امیر الهامی برگزار ‌می‌شود، غلام‌حیدر خوش‌زبان (مولوی پژوه) از نیایش در اندیشه مثنوی سخن می‌گوید.

ورود به این برنامه برای عموم آزاد و رایگان است، اما طبیعتا به دلیل محدود بودن ظرفیت مکان برگزاری، اولویت با کسانی است که حضور خود را زودتر اعلام کنند.

تلفن: 88253719 – تلگرام: 09199020984

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز