خبرگزاری کار ایران

«وقایع اتفاقیه مفقودالپدر» به پردیس تئاتر تهران می‌رود

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۸۲۴

نمایش «وقایع اتفاقیه مفقود الپدر» به نویسندگی «حسین آشوری» و به کارگردانی «مریم جلیلی» از 16 خرداد ماه در تماشاخانه مشایخیِ پردیس تئاتر تهران اجرای خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، نمایش «وقایع اتفاقیه مفقود الپدر» به نویسندگی «حسین آشوری» و به کارگردانی «مریم جلیلی» از 16 خرداد ماه در تماشاخانه مشایخیِ پردیس تئاتر تهران و در ساعت 21 روی صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است که در کشاکش انقلاب مشروطه، زندگی، عشق و آینده دختر خدمتکاری به نام نرگس فدای سرپرستی کودکی سر راه مانده می‌شود.

در این نمایش بازیگرانی چون داوود پژمان‌فر، هیراد محمدی، سپیده دستینه، مهری زندی، الهام معارفی، علیرضا حاتمی و سپهر سلیمی ایفای نقش می‌کنند.  همچنین دستیاران کارگردان: نسیم حیاتی وحید حسنوند، منشی صحنه: الناز مقدم، طراح پوستر و بروشور: رامین پهلوان، موسیقی: کیوان میرزازاده، امین فردیان، طراح لباس: مهرنوش راد، گریم نگین بصیری، محمد آشوری، روابط عمومی: سحر صنیعی، امور رسانه: سپیده شمس، مدیر صحنه: سارا خوب بخت در این نمایش حضور دارند.

نمایش «وقایع اتفاقیه مفقود الپدر» به نویسندگی «حسین آشوری» و به کارگردانی «مریم جلیلی» از 16 خرداد ماه در تماشاخانه مشایخیِ پردیس تئاتر تهران و در ساعت 21 روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز