خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه عکس شهباز زمان در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۶۳۱

شهباز زمان مجموعه‌ای از عکس‌های خود را در نمایشگاهی با عنوان "هتل بوتیک" در معرض دید علاقه‌مندان به هنر قرار می‌دهد.

به گزارش ایلنا، شهباز زمان (عکاس، نویسنده، تهیه‌کننده،‌ کارگردان، مجری و کارشناس رادیو و تلویزیون) که نمایشگاه‌های عکس متعددی را در داخل و خارج از ایران برگزار کرده، قصد دارد نمایشگاه عکسی را در فرهنگسرای نیاوران برگزار کند.

این نمایشگاه با عنوان "هتل بوتیک" از ساعت ١٧ روز جمعه (٥ خرداد) در گالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

شهباز زمان در این نمایشگاه ۶۰ اثر از آثار عکاسی خود را با محوریت چهار فصل در شهرهای مختلف جمهوری چک مانند پراگ، کونتاهرا، کارلووی واری، پلزن، چسکی کروملوف و ... به نمایش می‌گذارد.

هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی ایرانیان با فرهنگ، آداب و رسوم و همچنین معماری شهرهای گوناگون جمهوری چک و نیز لزوم پاسداری از بناهای تاریخی است.

شهباز زمان متولد ١٣٥٥ در تهران و فارغ التحصیل دانشکده صداوسیماست. زمان تاکنون سابقه برگزاری  نمایشگاه‌های انفرادی و حضور در نمایشگاه‌های گروهی بسیاری را در کارنامه هنری خود دارد، که از آن جمله می‌توان به برپایی دو نمایشگاه شمع‌های تزئینی با بیش از پنج هزار مدل، برپایی دو نمایشگاه مدرن نقاشی (رنگ برگ- سرخ و سیاه) اشاره کرد.

نمایشگاه "هتل بوتیک" که به آثار عکاسی شهباز زمان اختصاص دارد از ٥ خرداد تا ١٣ خرداد در گالری شماره ٢ فرهنگسرای نیاوران دایر است. علاقه‌مندان می‌توانند در روزهای عادی از ساعت ١٠ تا ٢١ و در روزهای تعطیل از ساعت ١٤ تا ٢١ به گالری شماره ٢ فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز