خبرگزاری کار ایران

اسامی رسانه‌های متخلف در حوزه انتخابات اعلام شد+جدول

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۶۷۵

خبرگزاری فارس، تسنیم و دانشجو بیشترین تخلف را در انتخابات داشتند. در بین روزنامه‌ها نیز کیهان، جوان و ایران در تخلفات انتخاباتی پیشی‌ گرفته‌اند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، جدول تجمیعی تخلفات رسانه‌های مشمول ماده 68 قانون انتخابات ریاست جمهوری را منتشر کرد.

 این جدول، جمع جداول روزانه رصد شده از تاریخ 10 تا 26 اردیبهشت (ساعت 14) است که براساس رصد روزانه رسانه‌های مشمول ماده 68 قانون انتخابات (رسانه‌های دولتی و بهره‌مند از بخش عمومی) انجام و به صورت روزانه برای ستاد انتخابات کشور ارسال شده است.

این بررسی بر پایه درج اخبار له و علیه درخصوص نامزدهای انتخاباتی بوده که با درنظر گرفتن رعایت نکردن نسبت عادلانه انتشار اخبار پوششی و تولیدی برای همه نامزدهای ریاست‌جمهوری انجام شده و اخبار انتخاباتی غیرمرتبط با نامزدها را شامل نمی‌شود. همچنین تعداد اخبار یاد شده تقریبا یک سوم اخبار انتخاباتی منتشر شده در این رسانه‌هاست که اخبار دارای رویکرد اطلاع‌رسانی درخصوص نامزدها - با نسبت مساوی - را شامل نمی‌شود.

براساس این جدول خبرگزاری فارس در رتبه اول، تسنیم دوم، دانشجو سوم، و مهر چهارم است.

در بین روزنامه‌ها نیز کیهان اول، جوان دوم و ایران سوم است.

اسامی رسانه‌های  متخلف در حوزه انتخابات اعلام شد+جدول

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز