خبرگزاری کار ایران

دعوت خانه سینما برای حضور در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۴۰۷

خانه سینما با انتشار بیانیه‌ای از عموم هموطنان و به ویژه هنرمندان عرصه سینما دعوت کرد تا در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کنند.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«مگر می‌توان در دنیای کنونی و شرایط حساس کشورمان در عرصه‌های ملی، منطقه‌ای و جهانی بی‌نظر و بی‌تفاوت بود؟

ملت بزرگ ایران در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، انتخابات را به عنوان روشی مهم برای کنار هم بودن و پذیرش آرا یکدیگر تجربه کرده است و اکنون در معرض به کارگیری تجارب گذشته برای رسیدن به آینده‌ای روشن‌تر است.

جامعه اصناف سینمای ایران همچون گذشته به دریای شور و شوق مردمی خواهد پیوست و در این رویداد سرنوشت‌ساز حضوری جدی خواهد داشت.

یقینا هر انتخابی در سرنوشت جامعه موثر خواهد بود و حضور در آن نشانه مهمی از رشد و توسعه فرهنگی و اجتماعی است.

خانه سینما در مقام مهمترین نهاد مدنی سینمای ایران و به عنوان بخشی از اهالی هنر، اندیشه و فرهنگ سرزمین‌مان با خردمندی و آگاهی از مسئولیت‌های فردی و مدنی خود در راستای تبلور آرمان‌های اعتقادی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی روز جمعه 29 اردیبهشت 1396 همراه و همگام ملت رشید ایران بر سر صندوق‌های رای حاضر خواهد شد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز