خبرگزاری کار ایران

حمایت حافظ ناظری از حسن روحانی+قطعه زندگی با صدای شوالیه آواز ایران

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۳۸۱

در ادامه واکنش‌های اهالی موسیقی به دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، حافظ ناظری از حسن روحانی حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حافظ ناظری درباره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حقیقتاً قصد نداشتم خود را درگیر مسائل سیاسی و انتخاباتی کنم. در روزهای گذشته از طرف ستادهای انتخاباتی بسیاری با بنده تماس گرفته شد تا جهت حمایت از کاندیدای مورد نظرشان، همکاری کنم ولی تا این لحظه سکوت اختیار کردم.

وی افزود: به علاوه در این چند روز، ویدیوی پر بیننده‌ای به همین منظور نیز با صدای پدرم، استاد شهرام ناظری، بدون هیچ‌گونه اطلاع ایشان منتشر گردید، که برای خیلی از دوستان سوال برانگیز بود، بازهم تا این لحظه، برای متشنج نشدن فضا سکوت اختیار کردیم. اما با وقایعی که طی دو روز گذشته در فضای انتخاباتی کشور رخ داده، اکنون وظیفه خودم می‌دانم که برای حفظ روند مثبت رو به رشدی که از چهار سال پیش آغاز شده است، من نیز با مردم همراه شوم.

حافظ ناظری عنوان کرد: گرچه در حوزه هنر، انتظار توجه بسیار بیشتری از مسئولان دولت یازدهم داشتیم، و حقیقتا اتفاقات چشمگیری در این حوزه رخ نداد، ولی این دولت گام‌های بسیار موثری در بهبود روابط بین‌المللی و سرفرازی نام بزرگ کشورمان ایران برداشته است.

این آهنگساز عنوان کرد: در اینجا شخصا حمایت خود را از دکتر حسن روحانی اعلام می‌دارم و امیدوار هستم که ایشان همچنان در مسیر اعتدال، ولى این‌بار عاشقانه‌تر برای پیش بردن اهداف والای خود و تعالى نام مقدس ایران، قدم‌های سازنده‌ترى بردارند.

قطعه زندگی یکی از قطعات آلبوم "ناگفته‌ها" ساخته حافظ ناظری محسوب می‌شود که در بیان هستی تصنیف شده است.

حجم فایل صوتی: ۲۰.۲۹M | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۰۸:۵۱ دانلود فایل صوتی
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز