خبرگزاری کار ایران

عضو خبرگان رهبری در نمایشگاه کتاب:

کاندیداها انصاف داشته باشند و کارهای خوب دیگران را قبول کنند

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۱۶۷

از نامزدهای انتخابات می‌خواهیم حق همدیگر را رعایت کنند تا خدای نکرده این بداخلاقی‌ها به عادت تبدیل نشود. هرکسی باید انصاف داشته باشد کارهای خوب خودش را بگوید و کارهای خوب دیگران را هم قبول کند و به ارایه برنامه‌هایش بپرازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد محمدی نیک ری‌شهری (عضو پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری) عصر امروز چهارشنبه (بیستم اردیبهشت ماه) در حاشیه از بازدید نمایشگاه بین‌المللی کتاب با اشاره به مشکلات حوزه کتابخوانی گفت: ما در بحث انتشار خرید و فروش کتاب با مشکل مواجهیم. ریشه‌های پایین بودن سرانه مطالعه جدا از مشکلاتی که ناشران با آن مواجه هستند؛ به گرانی کتاب و دیگر مسایل برمی‌گردد. تمامی این موارد باید مورد توجه قرار بگیرند و شرایطی فراهم کنیم که کتاب و کتابخوانی جایگاه مناسبی پیدا کند.

او با اشاره به شعار نمایشگاه که یک کتاب بیشتر بخوانیم؛ گفت: این شعار؛ شعار خوبی است اگر محقق شود. امیدوارم هر کسی که رییس‌جمهور می‌شود به حوزه فرهنگ و کتاب و نشر توجه نشان دهد و برای آن کار کند.

این عضو مجلس خبرگان در پایان با اشاره به بداخلاقی‌هایی که برخی نامزدها در روند مناظرات داشته‌اند و در توصیه به آنها اظهار داشت: از نامزدهای انتخابات می‌خواهیم حق همدیگر را رعایت کنند تا خدای نکرده این بداخلاقی‌ها به عادت تبدیل نشود. هرکسی باید انصاف داشته باشد کارهای خوب خودش را بگوید و کارهای خوب دیگران را هم قبول کند و به ارایه برنامه‌هایش بپرازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز