خبرگزاری کار ایران

نظارت مستمر بر غرفه مواد غذایی در نمایشگاه کتاب تهران

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۴۳۱

کمیته‌ اجرایی و رفاهی سی‌‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: تمهیداتی برای کاهش ترافیک اطراف نمایشگاه کتاب در نظر گرفته شده است و چهار هزار پارکینگ به ظرفیت نمایشگاه اضافه کرده است.

به گزارش ایلنا، حسین صفری با اعلام این خبر به افزایش ترافیک اطراف نمایشگاه کتاب در روزهای پایانی هفته‌ی گذشته اشاره کرد و گفت: براین اساس چهارهزار پارکینگ جدید در نظر گرفته شده است و بازدیدکنندگان پس از پارک خودروی خود با ون یا شاتل در زمان کوتاهی به نمایشگاه می‌رسند.

به گفته‌ی وی، همچنین معاونت حمل و نقل شهرداری تهران با هماهنگی پلیس راهور، مبادی ورودی نمایشگاه کتاب را کنترل خواهند کرد و علاوه بر اینها متروی تهران، اتوبوسرانی و تاکسیرانی با حداکثر ظرفیت خود در روزهای آینده‌ی نمایشگاه، خدمت‌رسانی خواهند کرد.

 

غرفه‌های مواد غذایی نمایشگاه به طور مستمر نظارت می‌شود

مدیر کمیته‌ی اجرایی و رفاهی سی‌‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، همچنین با تاکید بر نظارت شدید بر کیفیت محصولات غذایی ارایه شده در نمایشگاه، از پلمپ یک غرفه و توبیخ کتبی پنج غرفه به دلیل تخلفات بهداشتی در چهار روز نخست نمایشگاه خبر داد و گفت: نظارت بر غرفه‌های مواد غذایی به طور مستمر از سوی دانشگاه علوم پزشکی با هماهنگی نمایشگاه انجام می‌‌گیرد.

صفری در مورد تسهیلات سی‌‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای دانشجویان و بازدیدکنندگان، از تخفیف 40 درصدی یکی از شرکت‌های اتوبوسرانی بین شهری خبر داد و گفت: بازدیدکنندگان شهرهای دیگر می‌‌توانند در محل نمایشگاه با 40 درصد تخفیف بلیت خریداری، و به شهر خود بازگردند.

وی همچنین با اعلام اینکه تاکنون 700 دانشجو در مهمانسرای در نظر گرفته شده اسکان داده شده‌اند، گفت: با همکاری سازمان بهشت زهرا و حرم مطهر، مهمانسراهایی برای اسکان تورهای دانشجویی در نظر گرفته شده است و در این مهمانسراها به مدت یک شب از دانشجویان پذیرایی می‌‌شود.

سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از 13 تا 23 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز