خبرگزاری کار ایران

«دویدن در اتاق بسته» و «صفرکیلومتر» در جشنواره تلویزیونی مستند

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۶۶۹

جشنواره تلویزیونی مستند، دوشنبه 18 اردیبهشت ساعت 19 مستندهای «دویدن در اتاق بسته» و «صفرکیلومتر» را پخش می‌کند.

به گزارش ایلنا، «دویدن در اتاق بسته» به تهیه‌کنندگی مهدی مطهر و کارگردانی مصطفی آتش‌مرد درباره دونده‌ بی‌خوابی است که تلاش می‌کند به آرزوهایش برسد.

این مستند در تهران و آستان اشرفیه تصویربرداری شده و در خلاصه آن آمده‌است: ابراهیم، دونده‌ای که بر اثر غرق شدگی دچار بی‌خوابی است، برای دیده شدن و داشتن شغلی مناسب تلاش می‌کند. او ۱۰ سال است نمی تواند بخوابد و ۳۰ ساعت بدون توقف از شمال ایران (آستانه اشرفیه) تا تهران دویده، ابراهیم مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرد، ولی تلاش او برای به دست آوردن شغل دلخواه بی‌نتیجه می‌ماند و به ناچار و  به علت بی‌خوابی به عنوان نگهبان شبانه یک پارک استخدام می‌شود.

دوچرخه سواری نوجوانان در «صفر کیلومتر» 

«صفرکیلومتر» به تهیه‌کنندگی محمدباقر حنطوش زاده و کارگردانی امید حنطوش‌زاده موتورسواری نوجوانان در دزفول را آسیب‌شناسی می‌کند.

در خلاصه این مستند آمده‌است: موتور و موتورسواری در دزفول تا حدی رایج است که می‌گویند تعداد موتورها بیشتر از جمعیت شهر است، این مستند کوتاه به موضوع موتورسواری نوجوانان پرداخته است.

نخستین جشنواره تلویزیونی مستند که به همت شبکه مستند در حال برگزاری است، به صورت فصلی برگزار می‌شود و محملی برای شناسایی و کشف استعدادهای عرصه مستندسازی است.

 این جشنواره روزهای زوج از ساعت 19 تا 20 در قالب برنامه تلویزیونی به همین نام روی آنتن شبکه مستند می‌رود و ‌ برگزیدگانش را مردم و کارشناسان انتخاب می‌کنند.

داوری بخش مردمی این جشنواره از طریق سایت festmostanad.ir، کانال اینستاگرام festmostanadbot@ و سامانه پیامکی جشنواره به شماره 3000081 انجام می‌شود و بینندگان تا 48 ساعت پس از پخش اثر مهلت دارند، به مستند رای بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز