خبرگزاری کار ایران

"کوارتت کاسته" در نیاوران کنسرت می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۸۰۳

گروه موسیقی "کوارتت کاسته" به سرپرستی احسان صدیق پنجشنبه و جمعه این هفته در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.

به گزارش ایلنا، "کوارتت کاسته" در این کنسرت که از ساعت ۲۱ روزهای ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود، آثاری را که بر پایه المان‌های موسیقی جز معاصر، مینیمال، راک ، موسیقی مقامی، ریتم های محلی و موسیقی کلاسیک است برای مخاطبانش اجرا می‌کند.

 اعضای گروه "کوارتت کاسته را در این اجرا احسان صدیق (گیتار الکتریک)، مازیار یونسی (پیانو، آوا)، سهیل پیغمبری (کلارینت، کلارینت باس، ساکسوفن سوپرانو) و روزبه فدوی (درامز) تشکیل می‌دهند.

 این گروه اواخر سال ۱۳۹۱ و در سیر تکاملی پروژه موسیقایی پیشین صدیق با نام «تریو احسان صدیق» (که به انتشار آلبومی با عنوان "کاسته" انجامید) شکل گرفته است. اجراهای این گروه بر پایه عناصر گوناگونی از قرار دارد، همچنین  بداهه نوازی نیز از جایگاه ویژه‌ای در این کنسرت و دیگر اجراهای این گروه برخوردار است.

"کوارتت کاسته" تاکنون اجراهای متعدد در کشورهایی چون هلند، فرانسه، اطریش، مجارستان، اسلواکی، ایتالیا، ترکیه و گرجستان برگزار کرده است. این گروه درنظر دارد در این اجرا ساخته‌های جدیدی را برای مخاطبانش اجرا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز