خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امورفرهنگی و اجتماعی بیمه شدگان اعلام کرد:

"لبخند تامین" به موثرترین ابزار رسانه‌ای تامین اجتماعی تبدیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۷۱۸

با انتشار سومین پیش‌شماره نشریه لبخند تامین ازسوی سازمان تامین آجتماعی ، به زودی شماره‌های اصلی این نشریه با بهره‌گیری از تجارب قبلی و با هدف ارتقای سطح تعامل با مخاطبان سازمان منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بیمه‌شدگان، ضمن بیان مطلب فوق افزود: خوشبختانه در پیش‌شماره‌ها شاهد بهبود مستمر نشریه و ارتقای مداوم سطح آن بودیم و اکنون با اطمینان خاطر می‌توانیم بگوییم، این نشریه طنز که باتوجه به تمرکز بر حوزه تامین اجتماعی، در نوع خود بی‌سابقه و بی‌نظیر است، قابلیت آن را دارد که به زودی به یکی از موثرترین ابزارهای رسانه‌ای سازمان تامین اجتماعی تبدیل شود. 

عادل علایی تاکید کرد: همکاری یک تیم کاملا حرفه‌ای طنزپرداز با این نشریه به عنوان هسته اصلی آن که آشنایی کاملی با کارکردها، وظایف و ماموریت‌های سازمان تامین اجتماعی دارند، یکی از نقاط قوت برجسته این نشریه به شمار می‌رود.

در آخرین پیش‌شماره لبخند تامین احمد عربانی کاریکاتوریست پیشکسوت با ارائه کاریکاتورهایی براساس مهمترین موضوعات حوزه تامین اجتماعی هنرنمایی کرده است.

مطالب طنز این شماره  نشریه حاصل ذوق رضا خراسانی، علیرضا رضایی، مهرداد سلطانپور، افشین محمد، سیدمجتبی نکویی و مهرشاد مرتضوی است.

سردبیری لبخند تامین را سیامک ظریفی برعهده دارد. وی سردبیری هفته‌نامه گل آقا در سال 74 و دبیری شورای نویسندگان نشریه طنزپارسی در سال 75 را در کارنامه خود ثبت و از همان دوران همکاری با نشریات سازمان تامین اجتماعی را آغاز کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز