خبرگزاری کار ایران

تجدیدچاپ رمانِ ممنوع مهدی یزدانی‌خُرم بعد از دوازده سال

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۲۳۰

چاپ چهارمِ رمان سرخِ سفید و هفتم من منچستریونایتد را دوست دارم می‌آید.

به گزارش ایلنا، رمانِ «به گزارش اداره هواشناسی فردا این خورشید لعنتی» که در سالِ ۱۳۸۴ به بازار آمد و بعد اتمام چاپ اول‌اش ممنوع‌الانتشار شد، در روزهای نمایشگاه کتاب برای بار دوم منتشر می‌شود.

این رمان تجربی که برنده جایزه رمانِ متفاوت «واو» نیز شده بود اثری‌ست با زبانی شاعرانه و قصه‌ای درباره یک روزنامه‌نگار که در زمان گمشده است. یزدانی‌خُرم این رمان را در بیست و پنج سالگی نوشت. رمان در اولین روزهای به قدرت رسیدن محمود احمدی‌نژاد ممنوع شد و حالا انتشارات ققنوس دوباره مجوزش را بعد سال‌ها نایاب‌بودن این رمان گرفته است. این رمان در روزهای نمایشگاه عرضه می‌شود.

یزدانی‌خُرم همچنین در نمایشگاه چاپ هفتم رمان «من منچستریونایتد را دوست دارم» را خواهد داشت. رمانی درباره وقایعی خشن و سلسله‌وار در سال‌های بیست و سی خورشیدی. همچنین آخرین رمانِ او یعنی «سرخِ سفید» که یک سال از انتشارش می‌گذرد برای چهارمین بار تجدیدچاپ می‌‌شود.

رمانی که در روزهای سال ۱۳۵۸ می‌گذرد. رمانی که نامزد جایزه رمان متفاوت نیز شده است. ناشر این دو رمان نشر چشمه است. این نویسنده و منتقد در این روزها مشغول نوشتن آخرین رمان خود با نامِ «سرخِ سیاه» است. رمانی که نشر چشمه منتشرش خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز