خبرگزاری کار ایران

سامانه دریافت گزارش تخلفات انتخاباتی رسانه‌ها فعال شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۵۸۶

خبرگزاریهای ایرنا، ایسنا، ‌تسنیم، دانشجو، فارس، مهر، میزان و روزنامه‌های اطلاعات، ‌ ایران، خراسان، کیهان، ‌ همشهری اجازه تبلیغات انتخاباتی ندارند.

 به گزارش ایلنا، اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در اطلاعیه‌ای از راه اندازی یک نشانی الکترونیکی برای دریافت گزارش‌های مردمی در خصوص رصد فضای تبلیغاتی رسانه‌های دولتی و وابسته به بخش عمومی خبر داد.

در اطلاعیه اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی آمده است:

 در اجرای ماده 68 قانون انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر محدودیت‌های قانونی رسانه‌های دولتی و بخش عمومی برای تبلیغ له یا علیه نامزدهای ریاست جمهوری، و رصد تخلفات احتمالی  رسانه‌های مشمول این ماده  و بهره گیری از نظارت عمومی در جهت شفافیت، جامعیت و اجرای بدون تبعیض قانون، نشانی الکترونیکی nezarat@e-rasaneh.ir در نظر گرفته شده است تا گزارشهای مردمی از تخلفات احتمالی، دریافت و حسب مورد در گزارش روزانه ارسالی به ستاد انتخابات کشور لحاظ شود.

 همانطور که پیش‌تر اعلام شده بود، مهم‌ترین مؤسسات مطبوعاتی، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های مشمول این ممنوعیت به شرح زیر اعلام می‌شود: 

مؤسسات مطبوعاتی (همه رسانه‌های مؤسسه)؛  اطلاعات، ‌ ایران، خراسان، کیهان، ‌ همشهری

روزنامه‌ها؛  اصفهان زیبا، تهران تایمز، حمایت، ‌ جام جم، شهرآرا، شهروند،  فرهیختگان، قدس، هگمتانه

خبرگزاری‌ها؛ آنا، ایبنا، ایرنا، ایسنا، ‌ ایکنا، ایمنا، برنا، پانا، تسنیم، حوزه، خانه ملّت، دانشجو، شبستان، فارس، مهر، میزان همچنین هفته‌نامه‌ها، ماهنامه‌ها و پایگاه‌های خبری مشابه نیز مشمول این قاعده هستند. آخرین وضعیت رسانه‌ها (و از جمله نام صاحب امتیاز آنان) همواره با مراجعه به سامانه جامع رسانه‌های کشور (e-rasaneh.ir) قابل دسترسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز