خبرگزاری کار ایران

پس از سکوت به احترام «نقی سیف جمالی»؛

«صعود مقاومت‌پذیر آرتورو اویی» به قطب‌الدین صادقی تقدیم شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۳۳۵

نمایش «صعود مقاومت‌پذیر آرتورو اویی»، که در میان جمع پرشوری از هنرمندان اجرا شد، به احترام «سیف جمالی» سکوت کرد و به «قطب‌الدین صادقی» تقدیم شد.

به گزارش ایلنا، قطب‌الدین صادقی، عباس رافعی، عزت‌الله رمضانی‌فر، سامان خلیلیان و مازیار رضاخانی ازجملۀ هنرمندانی بودند که به تماشای آخرین اثر «امیر دژاکام» در مقام کارگردان نشستند.

 در نکوداشت یاد و خاطرۀ «نقی سیف جمالی»، هنرمند پیشکسوت تئاتر به پا ایستاد و سکوت کرد و «امیر کربلایی‌زاده» اجرای اثر را به «قطب‌الدین صادقی» تقدیم کرد.

هنرمندانی که به اجرای این اثر نشستند، پس از پایان نمایش در دیدار و گفتگو با عوامل اثر، مراتب احترام و تقدیر خود را از گروه اندیشۀ ماهان اعلام کردند.

سروش طاهری (بوچر-هنرپیشه)، تینو صالحی (کلارک – قاضی)، بهار قاسمی (منشی- پرستار)، بهرام ابراهیمی (روما- شیت)، مرتضی آقاحسینی (داگسبارو – سبزی فروش سیسرویی)، دانیال ابراهیمی (داگسبارو جوان)، امیر کربلایی‌زاده (آرتور و اویی)، احسان ابوالقاسم (ادیگارد اویی)، ابوالفضل جمشیدی (جیری)، حسین شهبازی (باول – فیش)، ملیحه کیا (گودویل-برادر کراکت- اینا) ، هدیه آزاده (اوکیسی- کراکت)، مهرنوش دارا (زن- وکیل مدافع)، حامد پورمحمد (جیوولا)، عارف عباسی (دادستان- کشیش)، سمیه صباغی (داکدیسی)، نرگس محمدی ( بتی دالفیت)، شهره رعایتی(آقای دالفیت) از جمله بازیگرانی هستند که در آخرین اثر امیر دژاکام در مقام کارگردان به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: داستان نمایشنامه در مورد جنایتکار خرده پا به نام آرتورو اویی که از آشفتگی وضع بازار سبزیجات در شیکاگو و فساد موجود در دستگاه قضایی و شورای شهر استفاده کرده و به یک جنایتکار قدرتمندی تبدیل می‌شود که تمام امور شهر را به دست گرفته، مخالفان خویش را ساکت کرده و قصد تسخیر سایر نقاط را دارد.

«صعود مقاومت پذیر آرتورو اویی» تا 13 اردیبهشت ماه سال جاری در تالار حافظ تهران، هر شب از ساعت 20:45 دقیقه روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز