خبرگزاری کار ایران

در ادامه تور کنسرت‌های علی قمصری در تنکابن و همدان؛

قاصد مشکاتیان با روایت قمصری اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۵۶۳

علی قمصری و گروهش در ادامه تور کنسرت‌هایشان در شهرهای تنکابن و همدان روی صحنه خواهند رفت.

علی قمصری در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: ما 7 اردیبهشت در شهر تنکابن و 8 اردیبهشت در شهر همدان برنامه داریم. این دو اجرا که بخشی از تور کنسرت شهرستان‌‌های ما محسوب می‌شود به شکل بی‌کلام و با محوریت ساز تار ترتیب داده شده است.

این آهنگساز و نوازنده تار درباره قطعات این اجراها گفت: بخشی از قطعات این کنسرت شامل کارهای بداهه‌ای است که در همان روی صحنه شکل خواهد گرفت؛ در واقع این بخش بداهه در هر کنسرت با کنسرت‌های قبلی متفاوت خواهد بود.

وی همچنین در ادامه افزود: در بخش دیگری از این اجراها نیز من کار قاصدک استاد پرویز مشکاتیان را به شکل سازی تنظیم کرده‌ام که اجرا خواهد شد؛ همچنین بخش کوچکی از آلبوم"درست" را نیز در نظر گرفته‌ام که به اجرا درخواهد آمد.

علی قمصری درباره گروه‌اش که در این کنسرت‌ها به همنوازی با او می‌پردازند نیز گفت: در این کنسرت‌ها زکریا یوسفی(نوازنده سازهای کوبه‌ای)، کامران منتظری(نوازنده سازهای کوبه ای) و امیر فرهنگ اسکندری(نوازنده عود) من را همراهی خواهند کرد.

این در حالی است که علی قمصری اواسط اسفند سال گذشته نیز آلبوم"درصط" جدیدترین ساخته خود  را منتشر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز