خبرگزاری کار ایران

ارسال بیش از ٣٠ طرح پوستر به کمیته روابط عمومی نمایشگاه

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۵۴۱

سیدمهدی جعفری(مدیر کمیته روابط عمومی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم) اظهار کرد: برای اولین بار پوستر نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به فراخوان گذاشته شده و شاهد استقبال خوبی ازسوی طراحان کشور بوده‌ایم.

به گزارش ایلنا، مدیر کمیته روابط عمومی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: تاکنون ٣١ اثر و طرح به دبیرخانه کمیته روابط عمومی نمایشگاه واصل شده و گرچه برخی از آثار از لحاظ کیفی در سطح بالایی نمی‌باشند اما استقبال طراحان کشور از این فعالیت جمعی قرآنی، جای قدردانی دارد.

جعفری افزود: بعد از اتمام زمان فراخوان، و باتوجه به تعداد آثار و طرح‌های رسیده، نمایشگاهی از مجموعه طرح‌ها در ایام برگزاری نمایشگاه بیست و پنجم برگزار خواهد شد.

مدیر کمیته روابط عمومی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: علاقمندان به شرکت در فراخوان می‌توانند آثار خود را تا ١٠ اردیبهشت ماه به روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی خیایان ولیعصر، نرسیده به چهارراه ولیعصر، خیابان شهید هاشمی فر، پلاک١٥ ارسال کنند.

جعفری در پایان افزود: طبق فراخوان اعلام شده، همچنین به ٣ طرح برتر جوائز نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز