خبرگزاری کار ایران

فروردین ۹۶ و آمار تماشاگران تعدادی از تالارهای نمایشی

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۴۰۹

با پایان اولین ماه سال ۹۶ مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج آمار تماشاگران خود در اولین ماه سال را اعلام کردند.

به گزارش ایلنا، تالار های مجموعه تئاترشهر و تماشاخانه سنگلج که در اولین روزهای بهار فعالیت خود را شروع کرده‌اند ، آمار تماشاگران خود تا اولین روز اردیبهشت ماه را اعلام کردند.

سالن اصلی مجموعه تئاترشهر که این روز ها نمایش هملت به کارگردانی آرش دادگر را روی صحنه دارد میزبان ۴۷۰۹ مخاطب بوده است. برای این نمایش طی ۱۳ اجرا تا اول اردیبهشت ۲۳۹۲ بلیت تمام بها ، ۹۹۰ بلیت نیم بها ، ۳۶۰ بلیت تخفیف‌دار و ۹۶۷ بلیت میهمان ارائه شده که گیشه‌ای با مبلغ ۱ میلیارد و ۸۲ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال به همراه داشته است.

نمایش بوف کور عنوان نمایشی است که با کارگردانی ناصر حسینی مهر در تالار چهارسو روی صحنه است و طی ۱۶ اجرا ۱۶۸۸ تماشاگر داشته است. برای این نمایش ۱۳۳۸ بلیط تمام بها ، ۶۳ بلیت نیم بها و ۲۸۷ بلیت میهمان ارائه شده و در گیشه مبلغ ۳۴۲ میلیون و ۳۷۵ هزار ریال ثبت شده است.

نمایش بی پدر به کارگردانی محمد مساوات که در تالار قشقایی این مجموعه روی صحنه است نیز طی ۱۰ اجرا میزبان ۱۰۰۸ تن بوده که ۳۴۹ بلیت تمام‌ها ، ۲۳۰ بلیت نیم‌بها ، ۱۹۰ بلیت تخفیف‌دار و ۱۹۴ بلیت میهمان برای این نمایش ارائه شده است. گیشه این نمایش مبلغ ۱۶۵ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال را نشان می‌دهد.

نمایش مرگ آسید کاظم به کارگردانی محمد محقق نیز در تالار سایه ۴۹۲ تماشاگر داشته است. برای این نمایش طی ۱۶ اجرا ۱۳۶ بلیت تمام بها ، ۹۸ بلیت نیم بها ، ۲۵ بلیط تخفیف‌دار و ۲۳۳ بلیت میهمان عرضه شده و در گیشه مبلغ ۴۱ میلیون ریال ثبت شده است.

نمایش وارونه به کارگردانی همایون حجازی‌فر که ۹ اجرای خود را تا اول اردیبهشت ماه در تالار سایه پشت سر گذاشته میزبان ۳۵۰ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۱۴۰ بلیت تمام بها ، ۶۱ بلیت نیم بها ، ۲۳ بلیط تخفیف‌دار و ۱۲۶ بلیت میهمان ارائه شده که در گیشه به مبلغ ۳۷ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال رسیده است.

نمایش برلین محمد یعقوبی به کارگردانی آریان رضایی که در پلاتو اجرا روی صحنه رفت نیز طی ۲۴ اجرایی که تا اول اردیبهشت پشت سر گذاشت میزبان ۱۷۷۵ تماشاگر بود. برای این نمایش ۱۵۲۶ بلیت تمام بها، ۹ بلیت نیم بها ، ۲۴۰ بلیت میهمان ارائه شده که گیشه آن را به ۲۲۹ میلیون و ۵۷۵ هزار ریال رسانده است.

نمایش کافه پولشری به کارگردانی الهام پاوه نژاد نیز که ۱۴ اجرا در کافه تریای تالار اصلی داشته میزبان ۹۶۶ تماشاگر بوده است. ۴۶۰ بلیط تمام بها ، ۱ بلیط نیم بها ، ۲۹۷ بلیت تخفیف‌دار برای این نمایش ارائه شده و مبلغ ۱۳۶ میلیون و ۱۴۰ هزار ریال را در گیشه همراه داشته است.

شلتر عنوان دیگر نمایشی است که در فروردین ماه به کار خود پایان داد. این نمایش با کارگردانی امین میری ۴۳ نوبت اجرا در تالار قشقایی داشت و میزبان ۴۳۲۹ تماشاگر بود. برای این نمایش ۲۹۹۸ بلیط تمام بها ، ۴۱۶ بلیت نیم بها ، ۴۲ بلیت تخفیف‌دار و ۸۷۳ بلیت میهمان ارائه شده که مبلغ ۶۴۷ میلیون و ۹۲۰ هزار ریال را شامل می‌شود.

اما در تماشاخانه سنگلج، نمایش خواستگاری با کارگردانی عظیم موسوی که از سومین روز فروردین ماه روی صحنه رفت میزبان ۲۶۶۶ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۱۱۱۵ بلیت تمام بها ، ۹۱۲ بلیت تخفیف دار و ۶۳۹ بلیت میهمان ارائه شده و جمع گیشه آن مبلغ ۲۷۸ میلیون و ۳۱۰ هزار ریال را نشان می‌دهد.

گنجایش هریک از این تالارهای نمایشی می‌تواند تصویری دقیق‌تر از میزان مخاطبان هر نمایش ارائه دهد که باید در میزان تماشاگران هر سالن مورد توجه قرار گیرد. سالن اصلی مجموعه تئاترشهر ۵۷۹ صندلی، تالار چهارسو ۱۲۲ صندلی، تالار قشقایی ۹۶ صندلی، تالار سایه ۷۲ صندلی، پلاتو اجرا با گنجایش ۷۵ نفر، کافه تریای تالار اصلی با گنجایش ۹۰ نفر و تماشاخانه سنگلج با ۲۳۶ صندلی میزبان مخاطبان خود هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز