خبرگزاری کار ایران

یک هفته تخفیف‌های نجومی برای کتاب‌های نجوم

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۰۶۸

انتشارات ایرانشناسی به مناسبت هفته جهانی نجوم (۲ الی ۱۰ اردیبهشت‌ماه) آثار خود در زمینه نجوم و ستاره‌شناسی را با ۲۰ درصد تخفیف به فروش می‌رساند.

به گزارش ایلنا، هفته جهانی نجوم امسال برابر با ۲ الی ۱۰ اردیبهشت‌ماه است. انتشارات ایرانشناسی که آثار ارزشمندی در زمینه نجوم همچون «نجوم برای همه»، «رصد ماه»، «بارش‌های شهابی»، «حیات در منظومه شمسی»، «کاوش در فضا»، «نقشه آسمان شب»، «زمین» و... را منتشر کرده است به مناسب این هفته آثار خود در زمینه نجوم را با ۲۰ درصد تخفیف به فروش می‌رساند.

در سال ۱۹۷۳ میلادی( ۵۳ – ۵۲ خورشیدی) فردی بنام داگ برگر در یکی از ایالات امریکا، با این هدف که بجای رفتن مردم به رصدخانه های دور از دسترس، رصد خانه‌ها و تلسکوپ‌های آنها به همراه کارشناسان نجوم به میان مردم بیایند و مجدداً به مردم کوچه بازار یادآور شوند که رشته ستاره شناسی همواره دانشی عمومی و در اختیار همگان است، شعار«برشما باد کشف کائنات» را سرداد. به مرور ایالت‌های مختلف آمریکا نسبت به حرکت بزرگ روز ستاره شناسی پیوستند. با همراه شدن برخی از کشورهای جهان این مناسبت که به روز نجوم نام گرفته بود تبدیل به یک حرکت جهانی شد. طی سال پایانی دهه ۷۰ خورشیدی و با تاسیس انجمن نجوم آماتوری ایران، کارشناسان این مرکز چنین حرکتی را در کشور آغاز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز