خبرگزاری کار ایران

پردیس سینمایی «چهارباغ» اصفهان به صورت رسمی افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۸۵۲

پردیس سینمایی چهارباغ با حضور جمعی از مدیران سینمایی کشور، و ۴۰ هنرمند سینمایی به صورت رسمی شنبه ۲۶ فروردین افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، این سینما به شکل پردیس سینمایی با مدرن‌ترین امکانات سینمایی باز سازی شده و در نمای خارجی و داخلی آن معماری ایرانی مدنظر بوده است.

پردیس سینمائی چهارباغ مجهز به سیستم اطفای حریق خودکار، نمازخانه، کتابخانه و کتابفروشی و دیگر امکانات سینماهای مدرن است. این سینما پیش از این تک سالنه و در کل دارای ظرفیت ۴۶۰ نفر بوده است که دربازسازی به شکل پردیس سینمایی چهار سالنه درآمده و تعداد صندلی‌های این سینما به ۷۸۰ مورد افزایش یافته است.

 سالن اصلی سینما ۴۳۰ نفر ظرفیت دارد  و این پردیس سینمایی دارای دو سالن ۱۳۰ و ۱۴۰ نفره و یک سالن ۸۰ نفره نیز هست که هرکدام از این سالن‌های سینمایی دارای نام‌هایی برگرفته از پایتخت فرهنگی جهان اسلام است و به اسم‌های نقش جهان، چهارسو، شیخ بهایی و عالی قاپو نامگذاری شده است.

همچنین، پردیس سینمائی چهار باغ طی بازه زمانی ۵ ماهه بازسازی شد و بیشترین زمان (۶۰ روز) صرف مقاوم‌سازی بنا شده است که از مهم‌ترین بخش کار بازسازی سینماها محسوب می‌شود.

بازسازی، استحکام بخشی و مقاوم سازی سازه‌های پردیس سینمایی «چهار باغ» اصفهان به اتمام رسیده و 26 فرورودین، رسماً به ناوگان سینمایی حوزه هنری در سطح کشور متصل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز