خبرگزاری کار ایران

دست‌هایی در کار است...

واکنش حبیب اسماعیلی به عدم پخش تیزرهای فیلم سه بیگانه در تلویزیون

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۸۶۵

حبیب اسماعیلی؛ پخش‌کننده فیلم سینمایی سه بیگانه به عدم پخش تیزرهای این فیلم در رسانه ملی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا؛ حبیب اسماعیلی با نگارش  یادداشتی که برای ایلنا ارسال کرده؛ نوشت: قبل از آن که فیلم پروانه نمایش بگیرد در احترام به مقام روحانیت چند پلان مربوط به کاراکتر روحانی حذف شد. همواره این طور است که برخی با شوخی‌های حداقلی بخصوص اگر بار آسیب شناسانه داشته باشد مشکل دارند و در همین جهت است که نمی‌خواهند «سه بیگانه» که محصولی است کاملاً متعلق به بخش خصوصی دیده شود ولی تا این لحظه کتباً هیچ موردی برای ممیزی مجدد به ما ابلاغ نشده است.

تجربه سالها حضور در پخش فیلم این حس را به من داده که دستهایی در کار است تا «سه بیگانه» دیده نشود وگرنه چطور است که فیلمهای دیگر تیزرهایشان پشت سر هم روی آنتن می‌رود اما تیزرهای «سه بیگانه» را پخش نمی‌کنند؟ همین رفتارهاست که اسباب گمانه‌زنی‌های مختلف را شکل می‌دهد وگرنه چه دلیلی دارد پخش تیزرهایی که کد پخش از سازمان را هم گرفته‌اند ممنوع می‌شوند؟

همین که همکاران مستقل پشت فیلمی از بخش خصوصی هستند و از آن سو مخاطبان هر روز بیشتر از روز قبل برای تماشای فیلم علاقه نشان می‌دهند یعنی مسیری که در تولید فیلم انجام داده‌ایم مسیر درستی است. شخصاً امیدوارم که مدیران رسانه ملی هم از این همراهی صنفی و اقبال مخاطبان درسی بیاموزند برای تغییر روشی که در برخورد با این کمدی درپیش گرفته‌اند و تا فرصت باقیست ملی بودن خود را در عمل با حمایت از فیلمی کاملاً خصوصی نشان دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز