خبرگزاری کار ایران

فروش بیش از ۴۰۰هزار نسخه کتاب در «عیدانه کتاب»

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۲۲۱

با باقی ماندن ۱۰ روز تا پایان طرح «عیدانه کتاب» ۴۲۷ هزار و ۵۴۸ نسخه کتاب خریداری شده است.

به گزارش ایلنا، با باقی ماندن ۱۰ روز تا پایان طرح «عیدانه کتاب» ۴۲۷ هزار و ۵۴۸ نسخه کتاب از سوی ۱۷۷ هزار و ۴۴۴ نفر خریداری شده است. این درحالی است که در طرح عیدانه کتاب سال گذشته در بازه زمانی یک ماه، ۲۸۶ هزار و ۷۴۴ نسخه کتاب از سوی ۱۰۳ هزار و ۱۶۸ نفر خریداری شده بود.

طرح «عیدانه کتاب» با شعار« امسال هم کتاب عیدی دهیم» از ۱۵ اسفندماه با عضویت ۷۶۶ کتابفروشی در سراسر کشور اجرا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۵ فروردین کتاب‌های عمومی را با ۲۰ درصد تخفیف و کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان را با ۲۵ درصد تخفیف خریداری کنند.

در این طرح، استان تهران با «۸۴۲۴۵ » نسخه کتاب تاکنون در صدر پرفروش‌ترین استان بر اساس تعداد کتاب‌های فروخته شده قرار دارد و استان‌های خراسان رضوی با «۵۰۷۲۶»، اصفهان با «۴۴۳۶۳»، قم با « ۳۱۳۰۳»، خوزستان با « ۲۸۸۸۸»، فارس با «۲۱۴۴۸»، آذربایجان شرقی با «۲۱۱۷۳»، گیلان با «۱۸۴۱۳»، مازندران با «۱۷۰۶۷»، یزد با «۱۲۶۴۳»، کرمانشاه با «۱۱۹۳۰»، کرمان با «۱۰۴۵۲»، همدان با «۱۰۱۳۴» و کردستان با «۹۹۵۶» به ترتیب رتبه‌های بعدی پرفروش‌ترین استان‌ها بر اساس تعداد کتاب‌های به فروش رسیده در سطح کشور را از آن خود کرده‌اند.

با باقی ماندن ۱۰ روز تا پایان طرح«عیدانه کتاب» استان‌های تهران با «۳۲۵۱۹» خریدار، خراسان رضوی با «۱۸۸۴۲»، اصفهان با «۱۸۵۴۸»، قم با «۱۴۸۴۶»، آذربایجان شرقی با «۱۰۱۹۰»، گیلان با «۹۵۸۰»، خوزستان با «۹۴۲۱»، فارس با «۸۵۸۷» و مازندران با «۶۷۵۹» جزو پُرخریدارترین استان‌ها قرار گرفته‌اند.

در طرح «عیدانه کتاب» تاکنون داستان‌های فارسی و آمریکایی جزو موضوعات پرفروش قرار گرفته‌اند و شعر فارسی ، داستان‌های انگلیسی، داستان‌های فرانسه، شعر کودک و نوجوان و داستان‌های کوتاه فارسی در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

تاکنون انتشارات «هوپا»، «چشمه»، «ققنوس»، «آموت»، «قدیانی»، «نیلوفر»، «افق» و «نشرمرکز» از جمله ناشران پرفروش طرح «عیدانه کتاب» شناخته شده‌اند.

در طرح «عیدانه کتاب» تاکنون ۴۲۷هزار و ۵۴۸نسخه کتاب از سوی ۱۷۷ هزار و ۴۴۴ نفر خریداری شده است و استان‌های تهران با ۱۴۲ کتابفروشی، اصفهان با ۹۲ کتابفروشی، قم با ۹۱ کتابفروشی، خراسان رضوی با ۷۰ کتابفروشی، فارس با ۴۵ کتابفروشی و آذربایجان شرقی با ۳۳ کتابفروشی در صدر بالاترین میزان مشارکت کتابفروشی‌ها قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز