خبرگزاری کار ایران

شماره جدید ماهنامه طنز تامین اجتماعی منتشر شد

کد خبر : ۴۷۰۷۵۵

دومین پیش شماره ماهنامه لبخند تامین، ماهنامه طنز سازمان تامین اجتماعی در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش ایلنا، مدیرکل امورفرهنگی و اجتماعی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی افزود: بازخوردهای مثبتی که پس از انتشار پیش شماره اول دریافت کردیم، انگیزه بیشتری را برای برنامه ریزی منسجم تر جهت تداوم کار در ما ایجاد کرد و امیدواریم به زودی شاهد انتشار شماره های اصلی این نشریه به صورت چاپ کاغذی و تبدیل آن از ماهنامه به دو هفته‌نامه باشیم.

علایی با تاکید برموثر بودن طنز به عنوان یک ابزار قدرتمند برای طرح مسایل مختلف ادامه داد: زبان شیرین طنز از ظرفیت مناسبی برای انتقال پیام ها،تاثیرگذاری و برقراری تعامل با مخاطبان سازمان و تصمیم گیران و تصمیم سازان برخوردار است.

وی همچنین از طنزنویسی به عنوان یکی از قالب های دشوار نگارشی نام برد و گفت: طنزپردازان نشریه لبخند تامین به دلیل فعالیت در حوزه تخصصی تامین اجتماعی با دشواری‌های مضاعفی دست به گریبانند و این واقعیت ارزش کار آنان را دوچندان می‌کند.

احمد عربانی کاریکاتوریست کشورمان که قلم شیرین او یادآور کاریکاتورهای پرطرفدارش در هفته‌نامه معروف گل آقاست، از همکاران لبخند تامین به شمار می رود. در این شماره ماهنامه طنز تامین اجتماعی آثاری از رضا خراسانی، علیرضا رضایی، مهرداد سلطانپور، افشین محمد و سیدمجتبی نکویی از طنزپردازان خوش قریحه کشورمان درج شده است. سیامک ظریفی سردبیری لبخند تامین را برعهده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز