خبرگزاری کار ایران

ویژه‌برنامه نوروزی "محله گل و بلبل ۲" از فردا روی آنتن می‌رود

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۶۶۰

اولین قسمت از ویژه برنامه نوروزی مجموعه تلویزیونی "محله گل و بلبل ۲" از فردا (شنبه ۲۸ اسفند) روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

به گزارش ایلنا  اولین قسمت از ویژه برنامه نوروزی مجموعه تلویزیونی "محله گل و بلبل ۲" از فردا (شنبه ۲۸ اسفند) روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

پخش این مجموعه تلویزیونی ۱۵ قسمتی تا ۱۳ فروردین ماه ادامه پیدا می‌کند و در طول این قسمت‌ها ۳ شخصیت جدید وارد محله خواهند شد.

شخصیت‌های "آراز" در نقش عموی عمو پورنگ با بازی اکبر عبدی، "نون خیلی خور" با بازی ارژنگ امیرفضلی و استاد جرزنی که استاد برفک است با بازی محمدرضا داوودنژاد به ویژه برنامه نوروزی محله گل و بلبل ۲ اضافه می‌شود و سیاوش مفیدی نیز در نقش‌های متفاوتی در محله حضور خواهد داشت.

همچنین در این برنامه، قصه به شکل دنباله دار در ۱۵ قسمت روایت خواهد شد و نقش جلوه‌های ویژه بصری به میزان قابل توجهی افزایش یافته تا برای مخاطب نوجوان جذابتر باشد.

در ویژه برنامه نوروزی محله گل و بلبل ۲ برای نخستین بار از دکور جدید بخش عموپورنگ و حضور کودکان رونمایی می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «محله گل و بلبل ۲» به تهیه کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویش علی پور  ساخته شده است، این مجموعه با اجرای داریوش فرضیایی و نویسندگی محمد درویش علی پور هر شب ساعت ۱۹ از شبکه دو پخش می‌شود.

داریوش فرضیایی، بهنوش بختیاری،‌ نادر سلیمانی، سارا خوئینی‌ها، امیر نوری، ملیکا شریفی نیا، نعیمه نظام دوست، امیرمحمد متقیان،‌ ابراهیم شفیعی، فرهاد بشارتی، امیر سهیلی، جواد انصافی، آرش میراحمدی، مجید صیادی و (بازیگران خردسال) عرفان به رزین، صدرا محرمی، آرشیدا سادات سید پور، ارمیا خندان و ... بازیگران سریال «محله گل و بلبل ۲» هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز