خبرگزاری کار ایران

از ۱۰ فروردین؛

«جادوگر کوچولو» به پردیس تئاتر تهران می‌آید

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۰۵۶

نمایش «جادوگر کوچولو» به نویسندگی «هادی حسنعلی» و کارگردانی «فریبا دلیری» از 10 فروردین ماه همزمان با آغاز سال نو در پردیس تئاتر تهران به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، نمایش «جادوگر کوچولو» به نویسندگی «هادی حسنعلی» و کارگردانی «فریبا دلیری» از 10 فروردین ماه در سالن استاد رشیدی پردیس تئاتر تهران و در ساعت 19 اجرای خود را آغاز خواهد کرد.

این نمایش بر اساس برداشتی آزاد از قصه "جادگر کوچولو" اثر اوتفرید پرویسلر ترجمه‌ی سپیده خلیلی نوشته شده است و داستان از جایی شروع می‌شود که بچه جادوگری تصمیمی می‌گیرد وارد جشن جادوگری بشود ولی به علت اینکه هنوز بچه است و نمی‌تواند خوب جادو کند اجازه ورود به جشن را ندارد.

در این اثر بازیگرانی چون آرش صادقیان حقیقی، هادی حسنعلی، شیرین کاشفی، آرین ناصری مهر، احسان سامانی منش،علی محمدی، لیلی قربانعلی، آوا ناصری مهر ایفای نقش می‌کنند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به آهنگساز:حمیدرضا شجاعی، طراح صحنه: مهدی نیک روش، ساخت انیمیشن: رامین بهادری، طراح لباس.گریم و ماسک: فریبا دلیری، طراح و ساخت عروسک: شیدا صفوی، طراح پوستر و بروشور: محسن مسموعی، شاعر:هادی حسنعلی، خواننده : پانیذ شهرستانی، دستیار صحنه: مهرنوش دلیری، روابط عمومی: هادی حسنعلی، مدیر تولید: سعید ناصری مهر، اجرای گریم: محبوبه سجادی اشاره کرد.

نمایش «جادوگر کوچولو» به نویسندگی «هادی حسنعلی» و کارگردانی «فریبا دلیری» از 10 فروردین در سالن استاد رشیدی پردیس تئاتر تهران و در ساعت 19 به روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز