خبرگزاری کار ایران

آخرین شب آواز ایرانی در سال 95 برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۳۱۸

آخرین ویژه برنامه «شب آواز ایرانی» مرکز موسیقی حوزه هنری در سال ۹۵ شنبه ۲۱ اسفندماه با حضور تعدادی از هنرمندان و فعالان عرصه آواز در تالار سوره برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نوزدهمین شب‌ آواز ایرانی ساعت ۱۸  روز شنبه ۲۱ اسفندماه با حضور اساتید و هنرمندان عرصه آواز و موسیقی ایرانی در تالار «سوره» حوزه هنری برگزار می‌شود.

در سری جدید شب آواز ایرانی که به علت تقارن با انتهای سال ۹۵ یک هفته زودتر برگزار می‌شود، همانند گذشته ۶ گروه به اجرای برنامه خواهند پرداخت که همچون گذشته یک گروه با عنوان مهمان ویژه از چهره‌های شناخته شده آواز و موسیقی اجرا دارند و پنج گروه جوان منتخب دیگر به شکل رقابتی به صحنه می‌روند و اجرای این گروه‌ها توسط هیات داوران که از اساتید صاحب‌نام عرصه موسیقی و آواز ایرانی‌اند ارزیابی می‌شود. در پایان هر برنامه نیز یک گروه به عنوان گروه برتر معرفی خواهد شد.

در نوزدهمین شب‌ آواز ایرانی اکرام مهرآوا به همراه رضا پیامنی نوازنده سنتور یکی از گروه‌های شرکت کننده در مراسم خواهند بود که به اجرای آوازی در مایه راست پنجگاه با استفاده از شعرهای اکرام مهرآوا می پردازند.

از دیگر بخش‌های برنامه شب آواز ایرانی می‌توان به اجرای علیرضا جواهری به همراه علی نعمت الهی نوازنده تار اشاره کرد که به اجرای آوازی در مایه شور با استفاده از غزلیات حافظ می‌پردازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز