خبرگزاری کار ایران

نخستین نشست همایش هفتمین دوسالانه مجسمه‌سازی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۱۱۴

نخستین نشست همایش هفتمین دوسالانه ملی مجسمه‌سازی تهران شنبه ۱۴ اسفندماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نخستین نشست همایش هفتمین دوسالانه ملی مجسمه‌سازی تهران به اهداف، رویکرد و تم دوسالانه اختصاص دارد. در این نشست کوروش گلناری دبیر دوسالانه درباره رویکرد دوسالانه و هلیا دارابی دبیر همایش درباره اهداف این رویداد و محمد پرویزی عضو شورای سیاستگذاری دوسالانه با موضوع «وضعیت: التهاب یک واژه» سخنرانی می کنند و در ادامه جلسه پرسش و پاسخ برگزار می‌شود.

در بخش دوم نشست ریما اسلام مسلک، محمد پرویزی، هلیا دارابی، کامبیز صبری، کوروش گلناری، محمود محرومی و بهداد لاهوتی، اعضای شورای سیاستگذاری دوسالانه درباره رویکرد برنامه‌های آن سخن می‌گویند و پرسش و پاسخ با اعضای شورا بخش بعدی نشست است.

نخستین نشست همایش هفتمین دوسالانه ملی مجسمه‌سازی تهران ساعت ۱۶ شنبه ۱۴ اسفندماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود و علاقه مندان می توانند در این نشست شرکت کنند.

سایت هفتمین دوسالانه ملی مجسمه‌سازی تهران نیز راه‌اندازی شد و هنرمندان و علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از شرایط برگزاری دوسالانه به سایت مراجعه کنند.

هفتمین دوسالانه ملی مجسمه‌سازی تهران با تم «وضعیت» از سوی دفتر هنرهای تجسمی با همکاری انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر شهریورماه و مهرماه سال ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.      

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز